OdinTheGod Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Jeg opplever at under nesten hver eneste samtale i iPhone 4. Aktiviserer jeg enten høyttaler, tastatur eller til og med starter en ny samtale. Dette hender selv om jeg presser mobilen inntil øret slik at "nærhets sensoren" burde hvert aktivisert. Jeg har hørt snakk om problemet tidligere før telefonen kom ut for salg i Norge. Men at det skulle komme en fiks for dette. Nå begynner dette å bli temmelig irriterende.. Men. Jeg skal forhøre meg litt før jeg leverer den inn. Selger vil bare sende den inn.. For å reparere den.. Men jeg tror ikke det er noe å reparere på.. Er det bare min mobil? Eller? PS. Jeg digger iPhone. Og jeg har prøvd Android. Bra OS. Men jeg liker Iphone bedre. Så. Om du ikke har noe bedre enn "bytt mobil" eller liknende.. Kan du la være og kommentere... Lenke til kommentar
jic Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Hvis du har 4,1 os på den og forsatt sliter med problemet så må den sendes inn. Jeg hadde samma problem på mitt, men er blitt borte etter oppgraderingen. Lenke til kommentar
OdinTheGod Skrevet 30. september 2010 Forfatter Del Skrevet 30. september 2010 Hmm.. Jeg har OS 4.1 ja :-/ Lenke til kommentar
OdinTheGod Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2010 Hvem kan jeg kontakte ang den feilen? Den er så fantastisk irriterende.. Noen som vet om en fiks? NOEN SOM KAN HJELPE MEEEEG!!! :-( *sob* Orker ikke tanken på å levere den inn. Og så være uten den i 4 uker.. Bare for å få den tilbake etter dem har gjort akkurat det samme som jeg kan gjøre igjennom itunes.. Resette og re installere OS... BAH!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå