Gjest Slettet+5132 Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Tusen takk, Kaian! I dag skyndte jeg meg hjem og henta kameraet for å gå en tur rett etter jobb. Tenkte jeg skulle få tatt noen bilder før det ble helt mørkt, i tillegg var det oppholdsvær, for en gangs skyld. Men rett etter jeg gikk ut døra begynte det selvfølgelig å regne. Typisk. Men man har da paraply, så det ble bilde like vel. 28. oktober Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Ekte norskt høstvær seg jeg. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Man-boob! Oh, the horror! Likte Harmony, den gamle nødløsning-viseren og Ikea-nøkkelen - fin bruk av dybdeskarphet. Tror jeg ville hatt enda litt mer dybdeskarphet på 'vetten - og ta gjerne laveste ISO når du først er på stativ. ..Men for en lekker rumpe! Refleksjonen av lampa i skjev bygdevei gjorde seg på siste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Takk, takk, Trondster! Her kommer enda mer manboobs, og da blir jo du så glad! Jeg var i fine Rosendal denne helga, men pga. været så ble ikke slutten på obtoberfesten helt som planlagt. 29. oktober 30. oktober 31. oktober Lenke til kommentar
Noggie Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Vet ikke om jeg vil spörre, men dog. Hva er den skriften paa bryste i bilde for 31st? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Det er en scarification jeg tok i april. Jeg ender ofte opp som modell når hun ikke har noe annet å ta bilde av. Hvis du tør kan du se hvordan den så ut når den var fersk her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1216890&st=0&p=15434054&fromsearch=1entry15434054 Lenke til kommentar
Noggie Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Stemmer, leste noe om noe slikt i chatte traaden en gang. Töft. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Resultatet var slett ikke så ille, men bildene fra da det ble laget kunne jeg spart meg for å se.. Ellers en sint mann 29 Oktober - hadde sittet som et skudd med passende hjelm.. Litt rotete bokeh 30. oktober, men sånn er ofte lyssterk optikk på full åpning og nært hold, spesielt med så vanskelig bakgrunn som her. Fin effekt, da. Takker for fin fest! Manboobs til tross! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Takk for kommentarer, Trondster. Og for at du holder ut med manboobs! Og takk til alle andre som har fulgt tråden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå