Gjest Slettet+5132 Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Bruker: Anfall Brennvidde: 50mm Deltakernivå: Kandidat Utstyr: Nikon D80, Nikkor AF-S 50mm f/1.4D Valgte 50mm siden det er det nyeste fastobjektivet mitt, og siden vi kunne trengt å bli enda bedre kjent. Håper også på å få tatt litt portretter i løpet av måneden, det har jeg satt som mål i tidligere utfordringer, men det har det desverre vært dårlig med. Endret 30. september 2010 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 1. Oktober f/1.4 1/40 sek ISO 250. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Coca-Cola, coffee, cyan cooler, cigarettes, cool computer - counterstrike? Changed: Casually checking Canonrumors.com. Endret 2. oktober 2010 av Trondster 1 Lenke til kommentar
kaian Skrevet 2. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2010 Kunne vært illustrasjonsfoto til nyhetsoppslag, "nerdene angriper", "Livsstilsproblemer truer dataspillere" Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 2. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2010 Det kunne vært meg spille WOW for noen år siden. Hvis jeg ikke tar feil så er det en MX518 mus, som jeg har slitt ut noen av. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Her oser det casemods og dedikert spilling ut i de sene nattetimer. Utsøkt lowkey med intense blåtoner i miljøsetting. Edit: En manglende 't' i "Utsøkt" gjorde det hele litt søkt. Endret 2. oktober 2010 av k.n.b Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Det kunne vært meg spille WOW for noen år siden. Hvis jeg ikke tar feil så er det en MX518 mus, som jeg har slitt ut noen av. Jeg trooor du har rett. Ble litt travelt i går, så da måtte jeg prøve å finne et sted inne hvor det var spennende lys, og da ble det på pc-pulten til en av brødrene mine. Takk for artige kommentarer fra dere andre Endret 2. oktober 2010 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 2. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2010 Det er med andre ord ikkje L4r5 me ser der? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 Hvis jeg ikke tar feil så er det en MX518 mus, som jeg har slitt ut noen av. Du har fullstendig rett. Broren til Anfall har god smak når det gjelder (data)mus. Men hvordan du har slitt ut så mange av dem skjønner jeg ikke helt. Verdens beste mus IMHO. Som Duracell-batterier. They just keep going and going and going. Med mindre du har blitt litt "datasint" når du har wipet på en 20-mannsboss eller noe da. Da veit jeg ting har en tendens til å fly veggimellom. Det tåler de ikke i lengden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 Ådne: Jo, det er han. Broren min var ikke hjemme, så da trengte jeg noen til å stille opp som modell. Har han ikke flotte modellhender? 4. oktober I dag blir det bilde av noe så "kjedelig" som et kamera. Det er det vi bruker i studio på jobben (med digitalt bakstykke). Tok det når jeg hadde litt tid til overs. Ser for meg at det kan bli noen bilder av kamera denne måneden, det var nemlig en fyr innom jobb i forrige uke som sa han skulle kaste masse gamle kameraer hvis ingen andre ville ha dem. Jeg synes jo sånne ting kan være artig å ta vare på og bruke ved en senere anledning, så jeg tok selvfølgelig i mot det. f/1.4 1/250 sek ISO 320 Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 4. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 Ohh.. Hasselblad.. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 4. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 Hvis jeg ikke tar feil så er det en MX518 mus, som jeg har slitt ut noen av. Du har fullstendig rett. Broren til Anfall har god smak når det gjelder (data)mus. Men hvordan du har slitt ut så mange av dem skjønner jeg ikke helt. Verdens beste mus IMHO. Som Duracell-batterier. They just keep going and going and going. Med mindre du har blitt litt "datasint" når du har wipet på en 20-mannsboss eller noe da. Da veit jeg ting har en tendens til å fly veggimellom. Det tåler de ikke i lengden. Litt offtopic, men jeg svarer likevel. Jeg har slitt ut tommelknappene og det kommer nok av lang og hard PVP spilling. Dagens bilde likte jeg også. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 Ohh.. Hasselblad.. Slutt å sikle nå - tastaturet tåler det ikke Men lekkert presentert er det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2010 Takk for det, tomsi! Har ikke fått oppdatert her på noen dager, for vi mistet både nett og mobildekning i uværet her i går. 5. oktober Var på besøk hos tantebarnet mitt så da ble det selvfølelig bilde av henne denne dagen. Likte dette selv om fokusen ikke satt der den skulle. f/1.6 1/60 sek ISO 500 6. oktober f/1.4 1/60 sek ISO 320 (Har cropet, justert lys og kontrast, og gjort det om så det bare er 75% farger.) Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2010 Oooh - nydelig Hasselblad, selv om jeg kanskje ville prøvd et med mer av "øyet" (frontelementet) i fokus. Nydelig! Så først ikke krabaten - bare undret meg over at Tigergutt ikke var i fokus - og der var hun! Glimrende! :D Fin gitar var det også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2010 Tusen takk for hyggelige kommentarer Trondster! Og her kommer bildene fra helga, litt sent (som vanlig). 8. oktober 9. oktober 10. oktober Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 12. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2010 Ser ut som du er god venn med dette objektivet.. 8 oktober var fin, men litt mer skeptisk til 10 oktober.. Føler treet blir litt mørkt, og når resten ikke er fokusert på blir det lite å se på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2010 Takk, det kunne vært litt lysere ja. Fylla har skylda! Var sterkt redusert den dagen for å si det sånn. Det var det jeg hadde fra den dagen så jeg tenkte det var brukbart nok. Men jeg skulle vært mer forsiktig med justeringene i PS. Her er i alle fall dagens 12. oktober Lenke til kommentar
kaian Skrevet 13. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2010 12. oktober Ah, herlig! Den er som meg: kanskje såvidt forbi (høy)glansdagene, men med sjarm i lassesvis enda Fint presentert! Og så likte jeg katteportrettet godt Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 13. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2010 Jeg likte det bildet av katten godt. Man får litt følelsen av at den er på jakt. Veldig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå