Readyz Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Hvor er du blitt av IHS? Du har jo ikke kommentert på et innlegg på over en uke! Denne delen av forumet føles dødt ut uten deg, så hvor er du blitt av? Lenke til kommentar
KarlRoger Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Han har sikkert bare ventet på den posten. Evt. høstferie e.l. Lenke til kommentar
Tenklitt Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Jesus kom igjen i forrige uke.. IHS var den eneste ekte kristne igjen... så resten av oss får smake 2012 på kroppen 2 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 IHS har blitt muslim og er nå i en terrorskole i pakistan, snart går han på en bus i oslo og sprenger seg selv og busen til filler. Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Er en utestengelse for mye å håpe på? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Er en utestengelse for mye å håpe på? En omvendelse tror jeg heller hadde vært litt mye å håpe på. En utestengelse er et alternativ jeg kan se for meg. Omvendelse, om det hadde trengtes aldri så mye, klarer jeg ikke se for meg. Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Omvendelse hadde vel bar resultert i at det var en bevist troll? Lenke til kommentar
Tenklitt Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 http://www.vl.no/kristenliv/article96515.zrm It couldnt be.. (?) 1 Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 IHS er katolikk, så jeg tviler. Lenke til kommentar
geebs Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 IHS er troll, så jeg tviler. Rettelse... 5 Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 IHS er troll, så jeg tviler. Rettelse... Jeg gav deg en pluss, fordi det virker så opplagt, men jeg tror faktisk IHS ikke er ett troll. H*n har holdt på så lenge at jeg har ekstreme vansker med å tro at personene ikke mener alvor i sine utsagn, desverre. Lenke til kommentar
geebs Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Hah, er noen personer her på forumet så jeg er overbevist at er troll uavhengig av hvor lenge de har holdt på. Baltazar94 og IHS er to av de Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Hah, er noen personer her på forumet så jeg er overbevist at er troll uavhengig av hvor lenge de har holdt på. Baltazar94 og IHS er to av de Det er akkurat det som er med funtamentalister, du kan le eller gråte, men det er faktisk umulig å vite om de mener alvor eller ei. Min erfaring er at, uansett hvor vanvittig "religiøs" ytring man kommer opp med, så vil en del folk ta den som dønn seriøs, og det er direkte skremmende. Selvom det skulle være en spøk Lenke til kommentar
Runar Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Dette forumet er ikke riktig sted for persondiskusjon. Hvis dere lurer på hvor han har gjemt seg, kan dere sende ham en PM, eventuelt en epost. Tråden stenges. Reaksjon på moderering tas som vanlig på PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg