Ellie91 Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) En venninne og meg har bestemt oss for å reise til Kreta i sommer! Platanias er rettere sakt dit vi vil. Jeg lurte på om noen har erfaringer fra området og hotell annbefalinger! :!: Vi vil gjerne ha all inclusive men er ikke et must! utover dette er vi ute etter noe hvor man kan ha en kveld på klubber med dansing og fest, men alikevell ha mulighet til å ta en rolig kveld på en resturant.. Er veldig glad for seriøse tillbakemeldinger! på forhånd takk!!! Endret 30. september 2010 av Ellie91 Lenke til kommentar
Kimis1 Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Hei. Jeg må si Jasmin Village var ok. Det er ikke et hotell, det er mer leilighetskompleks. Det er badebasseng og 24 t resepsjon. Jeg syns det kun var et utested som var noe for de som ville feste natta lang Husker merkelig nok ikke hva det het... Det er mange restauranter der. Jasmin Village finner du sikkert ved å søke på google eller finn. Hvis dere vurderer andre steder på Kreta vil jeg ikke anbefale å være på BLUE BAY Resort ved agia pelagia. Orker ikke å skrive noe om dem, for merker jeg blir rimelig irritert Jeg hadde iallefall ikke en bra opplevelse av det hotellet... Dette ble litt på siden, men håper det går bra Håper dere får en knall tur! Kimis Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Jeg bodde på Jasmin Village i år, og vi endte opp med en liten leilighet hvor vi mått gå gjennom do korridoren for å komme inn til leiligheten vår.. Mulig vi bare var uheldige, men men.. Anbefaler på det sterkeste Blue Dome. Rett ved stranden, ikke så lang vei å gå for å komme inn til nattklubbene osv. De som driver restauranten på Blue Dome er ganske sikkert de hyggeligste folkene på hele øya. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå