fjarle Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Flaggskipet endelig på vei til kjøperne. Les mer Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Gleder meg.. Bestillte ifra telenor igår.. De har bekreftet den til 4. oktober. Synd at ikke Nokia har egen salgskanal her i Norge. Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Har veldig lyst på denne, men irriterer meg at den blå, og orange ikke er med til Norge. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Fikk testet denne i en sjappe på Heathrow nylig. Det var jammen triste saker. Samme gamle Nokia. Grusom UI, fæl skjerm, dårlig touch respons, treg, teite Ovi store, plastic fantastic. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Fikk testet denne i en sjappe på Heathrow nylig. Det var jammen triste saker. Samme gamle Nokia. Grusom UI, fæl skjerm, dårlig touch respons, treg, teite Ovi store, plastic fantastic. Plastic fantastic?? Hvor var det plast? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Fikk testet denne i en sjappe på Heathrow nylig. Det var jammen triste saker. Samme gamle Nokia. Grusom UI, fæl skjerm, dårlig touch respons, treg, teite Ovi store, plastic fantastic. Eldar hos mobile-review var ikke spesielt fornøyd han heller, så kom ikke som et sjokk. Lenke til kommentar
Engern Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Fikk testet denne i en sjappe på Heathrow nylig. Det var jammen triste saker. Samme gamle Nokia. Grusom UI, fæl skjerm, dårlig touch respons, treg, teite Ovi store, plastic fantastic. Hvor var det plastikk? N8 er lagd i aluminium, så jeg tror du kanskje testa feil telefon... Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Fikk testet denne i en sjappe på Heathrow nylig. Det var jammen triste saker. Samme gamle Nokia. Grusom UI, fæl skjerm, dårlig touch respons, treg, teite Ovi store, plastic fantastic. Hvor var det plastikk? N8 er lagd i aluminium, så jeg tror du kanskje testa feil telefon... Altså, plastic fantastic som i at hele greia føltes billig. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Vel, jeg håper bare at det ikke er titanic som kommer fra nokia. Men, jeg har som vanlig satt forventningene til nokia lavt, så jeg tviler på at jeg blir skuffet. Men håper litt på å bli imponert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg