Gå til innhold

Oktoberfest 2010 - arnold_layne - Arsat PCS 55 mm + tilt adapter

Anbefalte innlegg

Ble litt engstelig når det varte og rakk med tråd uten bilder. Men er beroliget nå.

1. Oktober: Rått. Og da mener jeg ikke bare finishen på betongen. Du har fått særs mye ut av en tom garasje, med linjer på langs og linjer på tvers. Ser ut som du tilta helt på nattshiftet.

2. Oktober: Håper du får mye moro med det fotballspillet du kjøpte deg. Du fikk ganske mye ut av dette, med action og spillerne passelig spredd utover.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Jeg må også få skryte av garasjebildet, god bruk av linjer og lys. Og selv om minitatyr-bildet kanskje ikke ble helt som det skulle, så synes jeg det var et godt forsøk! :thumbup:

Lenke til kommentar

3. oktober

Takk for kommentarer! Jeg kom meg ikke ut før etter mørkets frembrudd i dag, noe som ikke er særlig taktisk når man er helt i starten på tilt/shift-lærekurven. Usedvanlig mange bomskudd i kveld med andre ord. Men på dette traff jeg noenlunde slik som jeg hadde tenkt.

1032303833_Loy9V-XL.jpg

Lenke til kommentar

Velkommen i klubben. Har mest bomskudd selv, selv om jeg ikke bruker tilt/shift. Men det gjelder bare å skyte mange nok ganger, til slutter treffer man _noe_.

Du har fått fanget akkurat passe mye i det tilt/shifte-loket farer forbi. Fargespekteret man kan fange etter mørkets frembrudd, er en touch utenomjordisk som her. Fin diagonal fra skinnegangen, og det er noe med fokusplanet som gjør at man blir sittende og lure...

Lenke til kommentar

Oi! Jeg kommenterte visst uten å se bildet fra den 3. Morsomt å se tilt/shift brukes til annet enn å gi miniatyr-følelse og! Jeg har aldri prøvd det selv så jeg aner ikke hvor vanskelig det er, men for meg så ser det ut som du behersker det veldig bra!

Lenke til kommentar

Ah, flott bybane! Spennende å se hva du får til med tilt/shift, gleder meg til å se fortsettelsen.

Hva betalte du totalt for utstyret? Kunne godt tenke meg å prøve selv. Det nærmeste jeg har kommet er freelensing, men det blir fort styggmye gråstein og pokk inne i huset.

EDIT: Kunne godt tenke meg å se en remake av bybanen med fokus langs sporet? =D

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...