SiriHo Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Ny trailer viser hva Spores mørke lillebror har å by på. Les mer Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Ser nesten litt likt ett Diablo spill. Må nok kikke på dette videre tror jeg, så litt artig ut, spesielt med co-op mulighet. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Så vi får lage egne skapninger likevel? Sist jeg hørte får vi ikke? Lenke til kommentar
Hell_Frode Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) De fleste Spore-fan, vil jo skape og bygge eventuelt utforske. Så jeg håper inderlig at vi kan gjøre det i Darkspore også. Vis det ikke blir noe av, da blir det ikke det samme. Jeg vil bli litt skuffet vis det ikke blir noe ut av det. Mvh: Spore-fan Endret 5. oktober 2010 av Hell_Frode Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Tok en rask titt på websiden deres: Make your heroes truly unique and deeply customized in an enhanced version of the award-winning Spore Creature Editor. Vi får nok lage egne skapninger. Men det betyr jo ikke automatisk at spillet blir bra. Lenke til kommentar
Hell_Frode Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Tok en rask titt på websiden deres: Make your heroes truly unique and deeply customized in an enhanced version of the award-winning Spore Creature Editor. Vi får nok lage egne skapninger. Men det betyr jo ikke automatisk at spillet blir bra. Det er jo sant at man må prøve spillet, for å finne ut at det virkalig er et bra spill. Men er lov å håpe på at det blir et bra spill. Gleder meg allerede. Men vis man håper/forventter-seg for mye, da kan man virkelig bli skuffet. Endret 5. oktober 2010 av Hell_Frode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg