Manlulu Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Tenker ikke på level 85 epic item, men et eller anna? Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 30. september 2010 Forfatter Del Skrevet 30. september 2010 Mente selfølgeli Emblem of Frost.. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 nei, de blir byttet ut til jusitce points som jeg skjønte det. Lenke til kommentar
Zaplame Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Emblem of frost blir konvertert til cirka 11,58 Justice Points. Du trenger cirka 1800-2400 Justice Points for å kjøpe en rare (blå) gear piece. (Du kan evt. se på www.MMO-champion.com for de eksakte prisene og stats). Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Overfører de virkelig dagens emblems til noe du kan kjøpe ting for i Cata? Det er jo imot alt de noen gang har gjort tidligere. Det har jo alltid vært en reset. Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Overfører de virkelig dagens emblems til noe du kan kjøpe ting for i Cata? Det er jo imot alt de noen gang har gjort tidligere. Det har jo alltid vært en reset. Vel det er en hard cap på 4000 points etter det så konverteres det til gull så det er ingen som vil kunne skaffe seg et stort forsprang though litt rart at di gikk fra 2 justice points per emblem til 11. Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 så med andre ord er det best å ta å kjøre vanlig ICC, drite i upgrades av frost hvis du skulle trenge det og bare spare til en boost i cata, syns det i såfall blir jævlig dumt. Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 30. september 2010 Forfatter Del Skrevet 30. september 2010 Ja om dette er helt sikkert, så kommer ikkje jeg til å kjøpe meg noe mer for frost emblems.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå