karobaro Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Kan man se hvilken musikk en person hører på utifra hvilke klær eller stil personen har? Nagler + sort hår= metal/punk? Sleik + jeans = blues/rock? Hva mener du? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Til en viss grad, hvert fall folk som går med band t-skjorter. Men vanligvis så vil jeg si nei. 1 Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Nei.. I så tilfelle burde jeg gått i en cowboystøvel og ene foten barfot i gresset, skinnbukse med nagler, rosa belte, hawaii-skjorte, puddelhår-parykk, og verdens største sombrero, og solbriller lånt av Elton John... 2 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 Med enkelte unntak, nei. Det er sjølvsagt innlysande når ein person går med Maiden-skjorte, men stort sett ser du ingen relasjon mellom bekledning og musikksmak. Kven går med sleik i dag? Einaste eg kjem på er preppystilen ala Bærum, Petter Pilgaard osv. Der går det sannsynlegvis meir i trance og house enn rock og blues. 1 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 Ettersom noen musikkstiler handler like mye om å tilhöre en gruppe, livsstil og kanskje syn på livet så er det ikke rart. Punk/metal/hip-hop er noen av disse. Selv kler jeg meg ganske neutralt og musikken jeg hører på er blues, visesang, gammel rock og klassisk, eneste jeg kan si er at jeg kler meg etter litt eldre moter og hörer på mye eldre musikk ifra den tiden, (50-70tall) Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 Kanskje på noen, men på de aller fleste blir det vanskelig. Du hadde nok for eksempel aldri klart å gjette hvordan musikk jeg hørte på. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Nah. Da hadde jeg sett slik ut, for nå hører jeg på Biggie Men hadde jeg sett noe sånt hadde jeg trukket mine konklusjoner Endret 1. oktober 2010 av thrice 2 Lenke til kommentar
karobaro Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 Med enkelte unntak, nei. Det er sjølvsagt innlysande når ein person går med Maiden-skjorte, men stort sett ser du ingen relasjon mellom bekledning og musikksmak. Kven går med sleik i dag? Einaste eg kjem på er preppystilen ala Bærum, Petter Pilgaard osv. Der går det sannsynlegvis meir i trance og house enn rock og blues. Ikke sånn soss sleik. Jeg har sett veldig mange med sånn 70-talls sleik førtia. Så det jeg egentlig mener er vell de som er litt retro da. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Jeg tenker på 50-talls rockabilly, jeg. Ellers varierer stilen min både musikalsk og motemessig, men jeg tror likevel at man får et visst inntrykk av de fleste. Jeg kjenner veldig få som handler vintage og hører på trance, f.eks. Endret 5. oktober 2010 av Lemon Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 Noen kan man se det på, ser du en gå med en band t-skjorte er det ganske innlysende hva personen liker. Personlig synes jeg ikke klærne man bruker skal ha noe å si på hvilken musikk man hører på. Jeg har ingen trang til å fortelle/vise andre hvilke band jeg liker. Ingen kan se at jeg hører på BM og det er jeg veldig glad for. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 Jeg går vel stort sett med grå jeans og en t-skjorte fra et av banda jeg liker. Jeg hører på metal. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 Bedre å bruke penger på skiver enn band merch synes jeg. Ofte er t-skjortene altfor overpriset i forhold til kvaliteten man får også Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 Joda, ser den, Vowels. Jeg gjør begge deler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå