Gå til innhold

Musikk og mote - si din mening!


karobaro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med enkelte unntak, nei.

 

Det er sjølvsagt innlysande når ein person går med Maiden-skjorte, men stort sett ser du ingen relasjon mellom bekledning og musikksmak.

 

Kven går med sleik i dag? Einaste eg kjem på er preppystilen ala Bærum, Petter Pilgaard osv. Der går det sannsynlegvis meir i trance og house enn rock og blues.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ettersom noen musikkstiler handler like mye om å tilhöre en gruppe, livsstil og kanskje syn på livet så er det ikke rart. Punk/metal/hip-hop er noen av disse.

 

Selv kler jeg meg ganske neutralt og musikken jeg hører på er blues, visesang, gammel rock og klassisk, eneste jeg kan si er at jeg kler meg etter litt eldre moter og hörer på mye eldre musikk ifra den tiden, (50-70tall) :love:

Lenke til kommentar

Med enkelte unntak, nei.

 

Det er sjølvsagt innlysande når ein person går med Maiden-skjorte, men stort sett ser du ingen relasjon mellom bekledning og musikksmak.

 

Kven går med sleik i dag? Einaste eg kjem på er preppystilen ala Bærum, Petter Pilgaard osv. Der går det sannsynlegvis meir i trance og house enn rock og blues.

 

Ikke sånn soss sleik. Jeg har sett veldig mange med sånn 70-talls sleik førtia. Så det jeg egentlig mener er vell de som er litt retro da.

Lenke til kommentar

Jeg tenker på 50-talls rockabilly, jeg.

rr_BT_004.jpg

 

Ellers varierer stilen min både musikalsk og motemessig, men jeg tror likevel at man får et visst inntrykk av de fleste. Jeg kjenner veldig få som handler vintage og hører på trance, f.eks.

Endret av Lemon
Lenke til kommentar

Noen kan man se det på, ser du en gå med en band t-skjorte er det ganske innlysende hva personen liker. Personlig synes jeg ikke klærne man bruker skal ha noe å si på hvilken musikk man hører på. Jeg har ingen trang til å fortelle/vise andre hvilke band jeg liker. Ingen kan se at jeg hører på BM og det er jeg veldig glad for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...