k.a.h Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Har kjøpt meg Pinnacle Edition 5 , er det noen som har testet det, er det mulig og finne gode norske veildninger på nettet, finner bare veiledninger i 4,5 versjonen Lenke til kommentar
adonis Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Hei. Når og hvor kjøpte du Edition 5? Jeg vet at det jobbes med norsk versjon nå, og det vil her også bli oversatt deler av brukerveiledningen, med skritt for skritt veiledninger etc. - Øystein Lenke til kommentar
Videoutstyr, Arne Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 De veiledningene som er på nettet for 4.5 gjelder også på versjon 5. Regner med at det vil legges ut nye på Pinnacle PBN for de nye funksjonene i 5'ern om ikke så lenge. Norsk versjon er på vei. Om det skal lages veiledninger på norsk, vet jeg ikke. Men det kan være lurt å gjøre det. Sjekk linker på www.edition.no for tips - se under ressurser Lenke til kommentar
k.a.h Skrevet 26. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2003 Hei. Når og hvor kjøpte du Edition 5? Jeg vet at det jobbes med norsk versjon nå, og det vil her også bli oversatt deler av brukerveiledningen, med skritt for skritt veiledninger etc. - Øystein Kjøpte edition jennom forhandler, de fikk den fra multimedia exspress i Oslo. Lenke til kommentar
Videoutstyr, Arne Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Snakk med forhandleren din om norsk versjon og opplæring - gjør det kjapt, for det finnes et veldig bra tilbud for de som har kjøpt norsk versjon av Edition 5 før 1. juli... :smile: Lenke til kommentar
Dokein Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Kjøpte min versjon gjennom Videoutstyr. De lovte at jeg skulle få tilsendt den norske versjonen når den var ferdig. Går ut fra at dette også gjelder manualene. Lenke til kommentar
Videoutstyr, Arne Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Stemmer nok det ja Lenke til kommentar
adonis Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Det stemmer at Edition kommer på norsk. I førtse omgang vil ikke hele, men deler av brukermanualen bli oversatt. Tanken er forøvrig å stadig oversette flere deler av brukermanualen, og gjøre dette tilgjengelig for elektronisk nedlasting. - Øystein Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 lite spørsmål her, fikk mail fra pinnacle. At patch 5.1 var ute til edition altså. Så laster jeg ned denne, men får da beskjed om at den ikke funker siden jeg ikke har versjon 5.01 hvorfor ikke det? Jeg har 5.00. Men har ikke fått beskjed om noe patch/oppgradering til 5.01 Lenke til kommentar
adonis Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Har ikke vært borte i denne. Tror jeg ville forsøkt å ringe Pinnacle support på 23 50 00 59 (åpent i vanlig arbeidstid). /Øystein :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå