Gå til innhold

Kamptråd - Rosenborg Ballklub vs ARIS Thessaloniki 30/9 (2-1)


DJ_Dark

  

8 stemmer

  1. 1. Hvem vinner kampen?

    • Rosenborg Ballklub
      3
    • Uavgjort
      2
    • ARIS Thessaloniki
      3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må virkelig si Rosenborg skuffer. Helt fra kampen mot FC København, vil jeg si RBK spiller mindre bra fotball. Det hele avgjøres på en dødball. Savner igrunn det godt orienterte RBK vi kjente for noen år tilbake.

 

Tror også hvis det kommer noen nye spillere til klubben, så kan det bidra mye!

Lenke til kommentar

Nå pratet jeg ikke generelt om denne kampen. JA, jeg så kampen, og vil si jeg ble skuffet. At det ble en siste scoring på en, vil jeg si "flaks" scoring av Prica. Keeper var via ballen. Så at det er direkte presisjon, vil jeg si. Prica har tidligere skuffet, spesielt mot Bayern og FC København. SÅ ja, jeg er skuffet.

 

 

At RBK leverer på dødball, er ikke noe for seg selv, men at de ikke klarer å presisere like godt som de gjorde tidligere, er skuffende. Anser at du er en liten valp, som ikke var fødd en gang på midten av 90 talet, når RBK leverte i Europa. Det jeg mener.

 

Å sammenligne Norsk fotball, med europeisk er uholdbart. Spillet i Norge, er mindre trykk, og presisjon, enn i europa. Man så bare hva Bayern spilte over RBK. Og RBK skal være Norges beste lag?!

Lenke til kommentar

Du skrev innlegget i kamptråden for denne kampen. Bruk heller denne tråden her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1263476

 

And for the record, Rosenborg er norges beste lag.

 

At RBK leverer på dødball, er ikke noe for seg selv, men at de ikke klarer å presisere like godt som de gjorde tidligere, er skuffende. Anser at du er en liten valp, som ikke var fødd en gang på midten av 90 talet, når RBK leverte i Europa. Det jeg mener.

Joda, jeg fikk med meg 90-tallet jeg. Eller "90 talet" som du kaller det. :)

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Å se det i reprise på tv, er noe annet enn å føle RBK i Europa-mesterskap. Spør heller faren din, istedenfor å prøve å være stor-voksen. JA, RBK er for øyeblikket Norges beste lag, men hva hjelper det når det ikke klarer å presisere i Europa-sammenheng? Kan godt være Englands-beste lag, om man ikke klarer å presisere utenfor Storbritannia.

Lenke til kommentar

Å se det i reprise på tv, er noe annet enn å føle RBK i Europa-mesterskap. Spør heller faren din, istedenfor å prøve å være stor-voksen.

Hva er poenget ditt? Min første CL-kamp på Lerkendal var i 1997, kvartfinale mot Juventus.

 

Kan godt være Englands-beste lag, om man ikke klarer å presisere utenfor Storbritannia.

Prøv igjen.

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Å se det i reprise på tv, er noe annet enn å føle RBK i Europa-mesterskap. Spør heller faren din, istedenfor å prøve å være stor-voksen. JA, RBK er for øyeblikket Norges beste lag, men hva hjelper det når det ikke klarer å presisere i Europa-sammenheng? Kan godt være Englands-beste lag, om man ikke klarer å presisere utenfor Storbritannia.

 

Var da voldsomt til surt oppgulp du kom med?

 

Må _presisere_ RBK`s siste sesonger som en opptur jeg... Man kan ikke vinne alt og man kan ikke alltid prestere på topp.

RBK har hittil gjort en solid sesong og var et stolpeskudd unna CL, de er i EL og vinner kampen i går meget fortjent.

 

RBK har siste mnd hatt en nedtur, men vil igjen reise seg og hevde seg ute i Europa.

Er ikke så lenge siden vi slo Valencia hjemme og borte.

Lenke til kommentar

Rolig nå. Jeg prøver ikke å si at RBK er noe dritt lag. Det er Norges beste lag, og ja, det sier jeg som vestlending og. Er det et lag i Norge man kan være stolt over, ja så er det RBK!

 

Men jeg syntes at når man leverer så godt i egen liga, så bør man nesten også levere godt utenfor eget rike? Som jeg presiserte tidligere, det hjelper fint lite om man er Norges beste fotballag, om man ikke klarer å gjøre det godt utenfor landsgrensene..

 

 

Det er det jeg savner med RBK. At de leverer god fotball utenfor landet. Kanskje det er noe med spillestilen i Norsk fotball? Vi er for passive?

Lenke til kommentar

Som jeg for 3 gang sier, hvorfor være god i Norge, om man ikke klarer å presisere utenfor Norge? Det hjelper ikke. Både spillere, trenere, klubb får ikke noe mer rykte, når man ikke klarer å levere utenfor riksgrensa. Det er da logisk.

 

Det å satse på proff fotball i Norge, er ikke noe. Skal man utvikle seg, bør man også gjøre noe. Det er der RBK for øyeblikket ligger. Jeg hadde håpet på å se Hamrèn utenfor Norge, men det ble ikke :|

Lenke til kommentar

Forstår du/dere ikke hva jeg mener? At det å sammenligne norsk fotball med europeisk fotball er bortkastet. Dere prater om at RBK er verdens beste, alikevell innser dere at RBK ikke har noe utenfor Norges grenser. Men som jeg igjen sier, RBK var gode utenfor Norge, for 10 år siden.

 

 

Skjønner ikke hvorfor folk gidder å kverulere, jeg står på mitt, RKB er dårligere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...