Gaarahey Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) hei =D jeg er en gutt på 12år som lurer på når man skal legge seg for sånne som meg mange legger seg forskjellige men jeg vil bare vite hva dere mener Altså jeg går i 7.trinn Takk for meg ~Sander Endret 29. september 2010 av Gaarahey Lenke til kommentar
Sjøtispe Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 hei =D jeg er en gutt på 12år som lurer på når man skal legge seg for sånne som meg mange legger seg forskjellige men jeg vil bare vite hva dere mener Altså jeg går i 7.trinn Takk for meg ~Sander Vanskelig å si, men jeg tror nok rundt halv ti er passende. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Når barne-tv er ferdig. Og teller ikke kanaler som Cartoon Network o.l. som har døgnsendinger. Evt. når foreldrene dine sier det. Halv ti kan også være greit. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Prøv å være til sengs rundt 22:00. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Halv ti!?? har dere gått fra forstanden??? Jeg er 13 blir 14 i Oktober går i 9.klasse, jeg sover 10 en halvtime etter han. Nei , Nei, Han burde sove klokka 9. Lenke til kommentar
Gaarahey Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2010 takk ^_^ da blir det 21:30 tusen takk ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå