Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Sliter med nynorsk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Har samme problem på allmenn påbygg men problemet ble løst av et oversettelsesprogram når vi skriver på datamaskinen, mens en tykk trykkpenn på 0,9 gjør skriften min uforståelig for læreren min på arket. Så nå tror læreren at jeg klarer meg men egentlig hadde det gått til helvete.

Lenke til kommentar

Årsaka til at nynorsk kjennest som eit framandt språk for deg er truleg som følgje av at du har hatt lite kontakt med det. Alle språk er lettast å læra seg gjennom praksis, ikkje så mykje gjennom pugging. Tenk deg: Når du vart fødd, lærte du jo ikkje norsk gjennom eit kurs, men som ei naturleg følgje av språket som menneska omkring deg tala.

Så den beste løysninga er å omgjeva deg sjølv litt med språket. Les gjennom ei nynorsk bok, eller fleire. Det finst masse å velja i, som til dømes denne, eller kanskje noko av Frode Grytten. Finn deg noko som du synest er interessant. I det minste noko som du synest er meir interessant enn eit språkkurs.

Eg garanterer uansett at etter nokre hundre sider i ei velskriven og spanande nynorskbok, så byrjar du nok å få deg eit godt grep og ei god språkkjensle for kva som er rett nynorsk. Mønstra i språket vil syna seg for deg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...