Plecto Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Hei. Jeg har planer om å gjøre en liten investering i ny bil, prisen er satt til mellom 40 og 50 tusen. Kriteriene er at den skal være billig i drift (kan diesel lønne seg her?), reparasjoner og forsikring etc. Jeg er også mest på utkikk etter en stasjonsvogn. Etter å ha sett igjennom side etter side på finn med mine labre bilkunnskaper må jeg nesten ha noen tips. Vil helst ha en bil jeg kan ha en stund og som ikke krever reparasjoner i 10-tusenkroners-klassen hvert år. Lenke til kommentar
Brv Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Mitsubishi er et meget godt alternativ, carisma er gode biler men de får du kun i sedan, galant kanskje? De er hvertfall driftssikre og grei studenbil, eller kanskje en Corolla 99-modell. Er jo billige og bruker ikke mye på mila. Endret 29. september 2010 av Brv Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Hva med Mitsubishi Space Star? Det er dritkule, og billige i drift. Endret 2. oktober 2010 av Rs125 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå