Gjest Plutselig veldig hissig :S Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Hei, har fått ett merkelig problem. Det har seg sånn at jeg i lengre tid nå har vært i ett veldig vanskelig forhold. Mye krangling, lite enighet osv. Men nå i det siste så har faktisk alt falt på plass noe jeg ikke hadde trodd skulle skje. Men jeg er uansett veldig glad for det. Det som er problemet er att jeg i det siste har brått blitt veldig irritert i veldig kort tid for saker som jeg absolutt ikke har noen grunn å bli irritert for. For eksempel istad spurte dama mi om jeg kunne bære en pose for ho i en liten stund. Av en eller annen grunn kom disse ordene ut av kjeften på meg: "faen, bær de posene dine selv, jeg er sliten har nettop lasta paller i hele dag noe som er mye mer slitsomt enn det du driver med" og det tok ikke mer enn ett halvt sekund før jeg angret og reddet meg inn ved å si at jeg bare tullet. Dette har skjedd flere ganger i det siste, og jeg blir helt skremt av meg selv, jeg ville jo helst sagt, "ja selvfølgelig vil jeg hjelpe deg med å bære" noe jeg sa rett etterpå. Og hver gang dette skjer så sier jeg til meg selv "sånn skal du aldri gjøre igjen, ihvertfall ikke nå som ting endelig er bra." Så jeg skjønner ikke hva som skjer med meg, har aldri vært på den måten tidligere, uansett hvordan ting har vært. Hvis noen har en forklaring til meg så mottas det med ett stort takk Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 lavt blodsukker, du spiser feil og for lite mat, eller allergi mot et eller anna Lenke til kommentar
phpnuke Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Tror neppe hva han spiser har noe med hva han tenker og sier. Tror det ligger mer bak dette, siden du klarer å si dette. Vanskelig å si, uten å prate med deg, og se hvordan du har det. Men at to steiner gnisser imot hverandre, hele tiden, er ikke til å se bort i fra her. Ta mer kontroll over deg, forsøk nå i starten, å ta til handling, før ord blir til handling. Dvs. når du ser dama di bærer noe, forsøk i starten å være til hjelp. Er som sagt, vanskelig å si hva som forårsaker dette, men temperament, og sinne er nok sikkert noe bak dette. Antar dette er noe som er kommet i det siste? Mye deprimert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå