eSuba Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Jeg har nå fått min Razer Imperator , og jeg syntes ikke den er så bra som folk skal ha det til , min aim er blitt dårligere enn det den var før og jeg er på vei til å bytte mot en G5 igjen som jeg hadde før men er det mulig å bytte den eller få tilbake pengene ? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Fleste butikker har retturordninger ja. Men må ha pakken, kvittering og alt det der. Kjøpt via nettet, har du 14 dager returrett. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Fleste butikker har retturordninger ja. Men må ha pakken, kvittering og alt det der. Kjøpt via nettet, har du 14 dager returrett. Det gjelder vel ikke om man har åpna pakken, så testa ut musa etc? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Det varierer fra butikk til butikk. F.eks. Jeg kjøpte TV fra Elkjøp. De sa enaste de måtte ha var TVen og alt tilbehør. Esken/innpakking trengte jeg ikke tenke på. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Det varierer fra butikk til butikk. F.eks. Jeg kjøpte TV fra Elkjøp. De sa enaste de måtte ha var TVen og alt tilbehør. Esken/innpakking trengte jeg ikke tenke på. Elkjøp har 30dagers returett på varer om jeg ikke tar feil Tror ikke så mange andre butikker kjører den veien. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Jo, er en del. Clas Ohlson, Lefdal, Obs, Expert...er flere men kommer ikke på i farten. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Det gjelder vel ikke om man har åpna pakken, så testa ut musa etc? Fra forbrukerportalen.no Spørsmål: Kan butikken kreve å få tilbake originalemballasjen når jeg skal levere tilbake varen ved heving av kjøpet eller ved en omlevering? Svar: Nei, selgeren kan ikke kreve å få tilbake originalemballasjen. Selgeren kan kun kreve å få tilbake varen i den stand som den normalt sett vil være sett i hensyn til alderen på varen. I tillegg kan han kreve å få tilbake tilleggsutstyr som fulgte med kjøpet, for eksempel kabler, batterier o.l. Hvis varen er i vesentlig dårligere stand enn det selgeren kunne regne med, eller du ikke lenger har tilleggsutstyret, kan selgeren likevel ikke nekte omlevering eller heving dersom du erstatter verditapet som dette forårsaker. Endret 30. september 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå