oddlef Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Hei! kjøpte meg nettopp et samsung hjemmekinoanlegg HT-C6930wxee. Monterte det opp etter slik jeg toket det i boken, både ps3 og Grundig pvr boksen til rikstv inn på HDMI IN og en hdmi fra HDMI OUT til tven når jeg slo på hjemmekinoen merket jeg at lyden justerte seg selv, feks volum står på 10 når jeg går ut av rommet og 50 når jeg kommer inn igjenn. kjørte opp til Lefdal på tiller for å Klage, men de fannt ikke noe feil.. Når jeg monterte det sammen nokk en gang merket jeg at hjemmekionoanlegget fungerte utmerket hvis jeg ikke koblet Grundigboksen til noe. kobler jeg den til tv eller hjemmekino med hdmi "hopper" lyden. hva er feilen? :S er det noe støy i grundigboksen som gjør det? Tusen takk for svar! mvh Odd Endret 29. september 2010 av oddlef Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Ta ut batteriene i fjernkontrollen og se om det skjer da. Mulig den det ligger noe galt med, og driver å sende ut volum signal hele tiden. Lenke til kommentar
oddlef Skrevet 30. september 2010 Forfatter Del Skrevet 30. september 2010 har prøvd å ta ut i alle fjernkontrollene, inget resultat! Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Gå inn i grundig boksen, og sett den entel til Dolby Digital eller PCM, og se om det hjelper (altså det motsatt av det som står der i dag). Prøv også å se om det er noe som heter HDMI CEC (eller lignende). Dette er handshake greiene som ligger i HDMI, kan være det som klusser ting til også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå