Gå til innhold

En huleboers bekjennelser

henrikwl

Anbefalte innlegg

Men de trekker seg også ca 1cm første vasken i lengden så det er noe man også bør huske på.

Ellers har jeg ett tips når det kommer til jeans, vask dem så lite som mulig. Da holde de mye lengre, ser også penere ut. Ikke bruk tøy-mykner eller tørketrommel.

Jeg vasker mine veldig sjeldent, kun om de får synlige flekker. Sliter du med lukt problemer fram dem går det ann å henge de til lufting eller slenge de i fryseren over en natt. Fryseren er så kald at den dreper de bakteriene som skaper lukt.

Endret av PatSharpX
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det med å vaske jeans er noe jeg først har oppdaget nå nylig. Jeg har pleid å vaske dem etter ca. en ukes bruk (og i henhold til vaskeanvisningen på disse McGordon jeansa i hvert fall så tåler de tørketrommel også), men det gir for så vidt mening å bevare dem ved å ikke vaske.

Og det leder an til et annet spørsmål som har dukket opp: rådenim skal visstnok være «the shit». Jeg digger konseptet med å gjøre en bukse «sin» ved å selv slite den til og det der, men slik jeg har forstått det så blør de litt? Det går jo usedvanlig dårlig sammen med lys beige sofa da. :hmm: Eller er problemet ikke så stort som jeg forestiller meg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...