protoneedhelp Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Jeg har tenkt å kjøpe new era caps på www.neweracap.co.uk. Capsen jeg har tenkt å kjøpe koster £25.00. Hvis jeg ska ha den tilsendt til Norge, koster det ekstra? evt hvor mye? takk på forhånd! Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Jeg har tenkt å kjøpe new era caps på www.neweracap.co.uk. Capsen jeg har tenkt å kjøpe koster £25.00. Hvis jeg ska ha den tilsendt til Norge, koster det ekstra? evt hvor mye? takk på forhånd! Jeg har bestilt derfra selv, et par ganger. I tillegg til prisen kommer frakten, den er vel på ca 5£ om jeg husker riktig. Så kommer det 25% moms om den blir stoppet på vei inn i Norge. Jeg har selv erfart at det ikke lønner seg noe særlig om man kun bestiller en cap, bestiller du fler(feks 5stk) vil prisen pr cap komme på rundt 300kr! Lenke til kommentar
protoneedhelp Skrevet 29. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Jeg har tenkt å kjøpe new era caps på www.neweracap.co.uk. Capsen jeg har tenkt å kjøpe koster £25.00. Hvis jeg ska ha den tilsendt til Norge, koster det ekstra? evt hvor mye? takk på forhånd! Jeg har bestilt derfra selv, et par ganger. I tillegg til prisen kommer frakten, den er vel på ca 5£ om jeg husker riktig. Så kommer det 25% moms om den blir stoppet på vei inn i Norge. Jeg har selv erfart at det ikke lønner seg noe særlig om man kun bestiller en cap, bestiller du fler(feks 5stk) vil prisen pr cap komme på rundt 300kr! det er kanskje billigere eller bedre å kjøpe i Norge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå