VTW Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Hei! Vi holder på med en lyd-produksjon, og trenger et lydopptak/lydeffekt av fugler som flykter. Det skal legges rett etter et skudd skal bli avfyrt. Noen som vet hvor jeg kan få tak i et sånt klipp eller noen som kanskje HAR ett? Jeg har ikke helt muligheten til selv å gå ut å skremme fugler. For å gjøre det enda vanskeligere, så skal det helst være ender som flykter. Men det MÅ ikke være slik. Kan bare ikke være en flokk papegøyer og undulater. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Flappflappflappflappflappflappflappflappflappflappflappflappflappflappflappflappflapp Lenke til kommentar
VTW Skrevet 29. september 2010 Forfatter Del Skrevet 29. september 2010 flap you -.- Noen med noen seriøse bidrag kanskje? Lenke til kommentar
VTW Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2010 Tenkt litt.. Noen ideer til en lyd jeg kan ta opp som ligner på fugleflukt? Lenke til kommentar
JacobDW Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 http://www.freesound.org/ du finner helt sikkert noe her Lenke til kommentar
VTW Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2010 Har allerede letet der, og fant ikke noe =\ Endte med at jeg tok opp lyden av meg og en kamerat som løp avgårde mens vi blafret med hver vår paraply. Ble ganske bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå