rekekjeks Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Heisann sveisann! Vi har gått over til BlackBerry-telefoner her jeg jobber. Jeg har ansvaret for BES-serveren og klargjøring av håndsett til brukerne. Problemet er Storm 2. Passordbeskyttelsen aktiveres med en gang man trykker på tastelås- / skjermlås-knappen, eller hvis det har gått en viss tid slik at skjermen automatisk skrus av. På serveren er det satt en forsinkelse på 30 min. før passordbeskyttelsen skal bli aktivert, derfor synes jeg dette er litt rart. På telefonen jeg bruker, Bold 9700, er det ikke slik. Den følger reglene som serveren gir den, og hvis jeg trykker på tastelås-knappen skrur tastelåsen seg på som normalt. Altså, passordbeskyttelsen aktiveres kun hvis telefonen ligger urørt i 30 min (slik det skal være). Noen som vet noe om dette? Endret 7. oktober 2010 av cyclo Tittel forbedret Lenke til kommentar
rekekjeks Skrevet 17. november 2010 Forfatter Del Skrevet 17. november 2010 Ingen som vet noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå