Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Logoen kunne ha vært kulere hvis du hadde greid å blande den felgen der oppe med en eller annen kul font...men uten å miste et "clean" layout på logoen...

Bakgrunnen var kanskje litt for mørk, den får hele siden til å virke mørkere og litt kjedeligere. Måten siden er delt opp (med de gule feltene) var ganske kult, men jeg syns at menyen kunne ha vært mer spennende. Sånn som den er nå er den litt for kjedelig. Jeg mener selvfølgelig den øverste menyen...

Det eneste som trekker kraftig ned (syns jeg da) er telefonnummeret som du har skrevet nederst...trenger den virkelig å være SÅ stor? En annen ting...hvorfor i all verden må man scrolle under 1024x768? (Ser siden din på laptopen min...) man skal vel klare å lage en side som passer _hvertfall_ 1024x768 !!

Terningkast: 4

Lenke til kommentar

Den så helt for jæ*** ut! :evil:

Neida... Den var faktisk helt grei.

Noen ting jeg ville endret på:

- Logoen var en smule shabby.. Kunne gjerne vært så stor at den dekket hele topprammen (vet det ikke er en ramme, men du forstår vel..)

- Spiller vel liten rolle men den/de setningen(e) du har under velkommen ("Det Blir eget domen! NB! Dette er bare design på siden NB!") synes jeg bar preg av manglende norskundervisning, no offence, men uansett hva slags side det er snakk synes jeg språket bør være "professionelt"

- Høyre "marg" med WELCOME var for så vidt grei, men når jeg ser på den høyre "margen" er den HELT annerledes. Synes rett og slett den skiller seg for mye ut i forhold til resten av siden, den høyre altså

- På hjem-siden er overskriften www.bigwheels.no, på resten av sidene er den www.bigwheel.no <-- uten s, nå må du bestemme deg :p

- Tlf nummeret kan du trygt flytte til kontakt-siden

Pfew, lang post! men synes post nummer 400 må være litt bra! :woot:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Beklager at jeg vekker denne gamle tråden til live igjen, men ta en titt på rexs' side, og så tar du en titt på denne

nuff said :roll:

hmm.... må si det er en viss likhet :p

Seriøst, det er spor etter Frontpage i siden hans, men i orginalen er det ikke det... redigert med Frontpage kanskje? Uannsett, det der er straffbart hvis man ikke har lov til å gjøre det :wink:

Lenke til kommentar
Beklager at jeg vekker denne gamle tråden til live igjen, men ta en titt på rexs' side, og så tar du en titt på denne

nuff said :roll:

Aiaiaiai, den var høvelig rippet ja. Hadde vært greit nok om du hadde tatt bare litt av oppsettet, men du tok jo til og med "WELCOME" og det på høyresiden! Og når man ripper noe og det blir verre...ja da..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...