jlek Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Funnet i kategorien mote og velvære. Overrasket over at det ikke er postet her allerede. vet noen hvor jeg får kjøpt Flexifit NY caps i Bergen eller på nettet? vet noen hvor jeg får kjøpt Flexifit NY caps i Bergen eller på nettet? www.gangstershop.no Eventuelt www.posershop.no Handler ikke der selv, men de er visst SINNSYKT populære om bybildet er noe å gå etter. vet noen hvor jeg får kjøpt Flexifit NY caps i Bergen eller på nettet? www.gangstershop.no Eventuelt www.posershop.no Handler ikke der selv, men de er visst SINNSYKT populære om bybildet er noe å gå etter. Tusen takk:) 6 Lenke til kommentar
Jooker Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Bare jeg som ikke skjønte denne? Utrolig dårlig gullkorn? 2 Lenke til kommentar
OneWingedAngel Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Hint: Prøv lenkene. Trakk litt på smilebåndet selv. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Noen som kan forklare ? Linkene går ingen plasser. Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Er det som er poenget, bruker1 mener at TS er en gangster og en poser. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Og TS takker for de flotte linkene Men det irriterer meg at ordet gangster har blitt så utrolig voldtatt Endret 3. oktober 2010 av kjermy Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Er det som er poenget, bruker1 mener at TS er en gangster og en poser. Åja, he he. Og TS takker for de flotte linkene Men det irriterer meg at ordet gangster har blitt så utrolig voldtatt Ja, gangster betyr ikke det samme som det gjorde. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Al Capone ville snudd seg i graven. Eller sprengt noe. 4 Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Al Capone ville snudd seg i graven. Eller sprengt noe. True, true Lenke til kommentar
Deaktivert Konto Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 GENIALT! :!: :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå