Sitrux Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Hei! Har nettopp fått meg en hd pvr dekoder fra canal digital, problemet er at utgangen til kontaktene ligger på andre sider av rommet i forhold til tv'en. Trenger ca. 10 meter lange kabler som jeg har tenkt å legge under listen. Noen som hvilke kabler jeg trenger og hvor jeg kan kjøpe det? Endret 29. september 2010 av Hårek Forbedret emnetittel. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Vanlig antennekabel er lett å skaffe i ennhver elektrobutikk. Slik som disse: http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=147062473 Har ikke CD dekoderen, men tror den har F-kontakt, dermed krever en uvanlig kabel? Et alternativ er å kjøpe en vanlig kabel, klippe av ene kontakten, og sette på en løs F-kontakt. http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=145739697 Bare pass på å få riktig type som passer til kabelen. Lenke til kommentar
Sitrux Skrevet 29. september 2010 Forfatter Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Kabelen som følger med har samme innganger som på første link, så tviler på at jeg trenger noen f-kontakt. Den er faktisk helt lik denne. Endret 29. september 2010 av Sitrux Lenke til kommentar
Rosoero Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Hei! Har nettopp fått meg en hd pvr dekoder fra canal digital, problemet er at utgangen til kontaktene ligger på andre sider av rommet i forhold til tv'en. Trenger ca. 10 meter lange kabler som jeg har tenkt å legge under listen. Noen som hvilke kabler jeg trenger og hvor jeg kan kjøpe det? CD har antennekabel på 10 meter. Er du heldig så får du den kanskje gratis også. Ring 06090. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Hei! Har nettopp fått meg en hd pvr dekoder fra canal digital, problemet er at utgangen til kontaktene ligger på andre sider av rommet i forhold til tv'en. Trenger ca. 10 meter lange kabler som jeg har tenkt å legge under listen. Noen som hvilke kabler jeg trenger og hvor jeg kan kjøpe det? CD har antennekabel på 10 meter. Er du heldig så får du den kanskje gratis også. Ring 06090. Med det sagt skal det også sies av CD ALDRI anbefaler 10m lange antennekabler da tv signalene blir ganske så dårlige ved så lang avstand. Vi selger de ja, og du kan få prøve, men ikke kom til oss når du ikke får inn de kanalene du skal ha. CD anbefaler heller å bruke 1290,- på en ekstrakontakt for en permanent løsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå