Svar Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Hei Driver å skal sette sammen en "under tv maskin" til ei venninne, og da er jo størelsen på kassen vikig Har sett på In-Wine sin Diva serie, som ser passe ut rent størelse messig, men det jeg stusser litt på er poweret på 160W. Prosessoren som skal brukes er en i5-660, noe som skal gå helt greit, men er det/finnes det noe skjermkort som kan gå på en såpass liten psu? Lurer, tilfelle den intigrerte cpu-chipen i i5 ikke blir bra nok. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2010 Ingen som vet noe om dette?? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Sjekk her: http://www.tomshardware.co.uk/forum/245346-15-graphics-card-advice-slimline-profile Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Ville heller ha valgt noe som Silverstone SST-GD04B. Det er mere egnet til "under tv'en pc" eller HTPC som det heter. Du har også mange andre å velge i mellom. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2010 Takk for svar begge to Opprinelig var det meningen å bruke en Lian Li PC-Q08, men den er ikke lett å få tak i... Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Vil tro at et kabinett som er laget for HTPC er bedre egnet, og vil passe bedre inn under tven. Det kabinettet du har valgt er blankt, og det vil du se om du skal ha det mørkt for å se på film etc.Lial i sine kabinetter er også veldig gode, men ofte veldig dyre. Angående watten, så ville jeg holdt meg godt over watten som systemet bruker maksimalt. Ville kanskje anbefalt en 400-600 watt strømforskyning. Da jobber strømforksyningen mindre, og det blir mindre varme og derfor mindre støy. Av merker er Corsair et veldig bra merke av god kvalitet. Hvis du skal ha vifter kan jeg nevne at Noctua har veldig gode vifter som bråker lite i forhold til mengde luft de pumper ut. Kan jeg spørre hva maskinen skal brukes til ? Endret 7. oktober 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå