christe Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 hei:) bare lurer på en ting, jeg skal kjøpe meg lett MC snart har tenkt på crosser sm og det står mellom husqvarna og KTM, men en ting som får meg til å kjøpe KTM i så fall er antall HK (uten plombe) så når jeg surfer litt rundt ser jeg at de fleste Husqvarna står det 15hk og noen helt opp til 32hk. så er det fortsatt plombe i de som det står 15hk på? mye penger inne i bilde med valget også men vis jeg har rå til begge er det den med mest HK som vinner meg<3 Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Husk at det er ikke bare hester det kommer til når det gjelder toppfart eller drag. En plombert moped har vel mellom 1-3 hester men går faktisk i 50 (yeah, know ) og noen har til og med bra drag i oppoverbakke. Lenke til kommentar
christe Skrevet 29. september 2010 Forfatter Del Skrevet 29. september 2010 men jeg vill ikke ha 15hk i en crosser det blir så lame spørr du meg ... Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Vet du egentlig hva du spør etter? "Virker så lame å ha 15 hester". Du vill heller ha den 32 hester for den har dobbelt så mange? geez Lenke til kommentar
christe Skrevet 29. september 2010 Forfatter Del Skrevet 29. september 2010 spørsmålet var vell egentlig om den fikk flere hester når du tok ut plomba gutt Lenke til kommentar
NoxRy Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Tror du bør tenke litt på om sykkelen du kjører er en såkalt driftsikker maskin. Så du slipper å reparere i ny og ned. Søskenbarnet har en KTM (husker ikke typ) han har dessverre problemet med at deler ryker rett som det er. Kan selvfølgelig være heldig, men er en ting jeg ville tatt med i betraktning når jeg kjøper en sykkel. Lenke til kommentar
Strandern Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 hei:) bare lurer på en ting, jeg skal kjøpe meg lett MC snart har tenkt på crosser sm og det står mellom husqvarna og KTM, men en ting som får meg til å kjøpe KTM i så fall er antall HK (uten plombe) så når jeg surfer litt rundt ser jeg at de fleste Husqvarna står det 15hk og noen helt opp til 32hk. så er det fortsatt plombe i de som det står 15hk på? mye penger inne i bilde med valget også men vis jeg har rå til begge er det den med mest HK som vinner meg<3 KTM EXC 125 sykklene er plombert til 8 HK da de kommer hit, og med konstruktiv toppfart på 80 km/t Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Husqvarna blir levert med 15hk rett fra sjappa. Gjelder det en Husqvarna SMS eller WRE, så vil du ha ca 28-32hk på hjulet. Hvis du kjøper en WR, som er den vasseste av Husqvarna 125, så vil du ende opp på rundt 36-38hk på hjulet. Ingen av disse syklene er "driftsikre" som fulleffekt, mye vedlikehold, dyre deler og stort forbruk. Min brukte litern og vel så det på mila. Det var en Husqvarna WR fulleffekt. Disse er heller ingen tursykler, så om du vil ha muligheten til å dra f.eks til Sverige, så kjøper du en 4takter istedet. F.eks Yamaha Wr. Lenke til kommentar
livingman Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) men jeg vill ikke ha 15hk i en crosser det blir så lame spørr du meg ... det er akkurat den holding folk har før dem ligger flatt i en vegg og må sitte i rulle stol resten av livet. du burde kjøpe den sykkelen du har lyst på. 15hk er nok iværtfall i starten. kjøp deg en mellom tung isteden for og trimme Endret 6. oktober 2010 av livingman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå