Lampen Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Hei alle sammen Jeg leter etter en blåfrakk for herrer, jeg fant bare noen for damer: http://www.whiteapricot.com/_images/read_mores/coat_roundup/peligrosa_coat_fashion_ethic.jpg Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i noe lignende for herrer i norge? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 En dobbeltspent frakk finner du vel i de fleste klassiske herreforretninger. Hvis du bor i Oslo kan du ta deg turen til Ferner Jacobsen, Gunnar Øye, Follestad osv. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Er det den blåfargen du skal ha? Lenke til kommentar
Lampen Skrevet 30. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Er det den blåfargen du skal ha? Ja, eller mørkere. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Alltid sjekk Fretex og Uff først Endret 30. september 2010 av Vowels Lenke til kommentar
chrisoh Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Den blåfargen der blir fort litt kåpeaktig selv om fasongen er ment for herrer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå