Niqābninja Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Har du prøvd? Kunne vært forfriskende med menn/gutter som ikke prøver dulle en til sengs og ikke går rundt i grøten hele kvelden, mener jeg. Det spørs strengt tatt på hvordan han angriper det. Får han nummeret hennes og sender en helt tilfeldig melding; Ja, det er påtrengende og kleint. Får han derimot nummeret hennes og sender en melding som den Ekko foreslo, hvor han forklarer både hvordan og motivet for å få nummeret, er det ikke like dårlig sjanse for å mislykkes. Det finnes strengt tatt ingen universalregler som gjelder for alle jenter. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Du kan jo prøve. Gå bort til alle jenter du synes er digg og si: "Halla, du var digg. Pule?" Kom tilbake når du scorer mer enn 1 av 100. Det handler ikke en dritt om å "vise" at man er interessert, men å erverve nummeret hennes utenom henne selv er nesten så "påtrengende" at mange jenter vil finne det rart. Hvordan kom du deg fra å sende "Håper det går greit at jeg fikk nummeret ditt" til en jente du hadde god kjemi med til "Halla, du var digg. Pule?" til helt ukjente? I mitt tilfelle har jeg kun 1 gang sendt en slik melding og har 1 suksess, dvs 1 av 1. Er hun litt interessert fra før så setter hun vel bare pris på at man tar kontakt. Så lenge man ikke kan trylle så er det ikke så mange måter å kontakte noen på og det å spørre noen om et telefonnummer til en jente vil være helt greit. For å snu det slik: Hva gjorde man før facebook? (feks for 8 år siden). Hvorfor skal dette ha endret seg? Det er mer stalkeraktig å oppsøke henne uten å ta kontakt først. Sender man en melding stiller hun fritt til å svare som hun vil. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Ikke gjør så stort problem av alt, legg henne til på fb eller søk opp tlf nr hennes (du har jo navnet) Dette er jo til for å holde kontakt Lenke til kommentar
Wendelinho Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Før Facebook så sendte man brev. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) :!: Men hvordan fikk du tak i adressen? :!: Endret 30. september 2010 av Ekko Lenke til kommentar
Gjest bscooter Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Takker for mange bra svar:) Ser ut som det å spørre venninna om nummeret, som Ekko gjorde, også virker...selv om et giftemål ikke er helt i tankene mine enda;) Av en eller annen grunn føler jeg derimot at det blir feil fremgangsmåte. Tror jeg legger henne til på facebook jeg, kanskje venter litt optimistisk på å se om hun kontakter meg, for så å sende henne en melding. Så får det gå som det går:) Lenke til kommentar
NoxRy Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Høres ut som en plan En god en til og med ^^ Lenke til kommentar
Wendelinho Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Jeg er forelsket i en jente, så jeg addet hun, samtidig som jeg added halve skolen samtidig, det vekker ingen mistanker. Og mine forrige generasjoner gjordet det, jeg er bare 15. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå