Gå til innhold

[Løst] Merking av "parkering forbudt" i asfalten utenfor porten i bygården

DuckDuckGoose

Anbefalte innlegg

Jeg har problemer med at folk parkerer foran porten i bygården der jeg bor, og dermed hindrer meg i å komme ut med bilen min når jeg skal til jobb.

Det er et stort skilt over porten der det står "Parkering forbudt osv osv" og jeg har satt opp en litt mindre skilt på selve porten med parkering forbudt symbol og tekst om at bilen blir fjernet osv osv.

Men allikevel klarer ikke folk å la være å parkere foran porten og sperre meg inne.

Trafikketaten anser dette som et stort problem, og de hjelper meg gjerne med å få fjernet bilene.

Men dette tar mye tid og mye energi fra meg! De hyggelige damene fra trafikketaten fortalte at det siste jeg kan gjøre er å spraye streker og et kryss i veien utenfor porten.

Men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal få dette til. Jeg kan jo ikke bare kjøpe en sprayboks med hvitt og kline i vei? Det skal jo være rett og det skal være holdbart, og hva slags farge skal jeg bruke?

Er det noen som har tips til hvordan jeg skal få dette til?

..jeg har spurt huseiern om råd (jeg betaler tross alt 600,- i måneden for parkering), men han er et surrehue uten sidestykke, og derfor må jeg bare gjøre dette selv for å slippe frustrasjon.

Endret av Ezio_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...