abene Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Populær synkroniseringstjeneste legges ned i januar 2011. Les mer Lenke til kommentar
Fredrik- Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Populær synkroniseringstjeneste legges ned i januar 2011. Les mer Kjipt, noen som har et fullgodt alternativ? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Hmm, er det noen alternativer til Firefox? Bruker tjenesten flittig ettersom jeg bytter mellom fire forskjellige maskiner i det daglige. Lenke til kommentar
pstub Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Vil gjerne ha et alternativ som fungerer til Internet Explorer (ja, kona nekter å bruke noe annet, selv er jeg på Chrome hvor dette er innebygd!). Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Samme her. Brukes hver dag. Lenke til kommentar
Leftie Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Firefox Sync (plugin som tidligere het Weave) fungerer helt glimrende. Men det er jo bare et alternativ hvis du bruker Firefox, selvsagt ... Lenke til kommentar
mandela Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Firefox Sync (plugin som tidligere het Weave) fungerer helt glimrende. Men det er jo bare et alternativ hvis du bruker Firefox, selvsagt ... Et alternativ, men ikke et fullgodt alternativ. Firefox Sync mangler vesentlig funksjoner som valg av sync modus (server / client overwrite) og profiler. Lenke til kommentar
Kimme Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Bruker LastPass som er bedre og funker på Chrome/Firefox på alle mine nettlesere på forskjellige platformer. Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Firefox Sync er mye bedre enn Xmarks. Jeg byttet fra Xmarks for lenge siden. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Firefox Sync er mye bedre enn Xmarks. Jeg byttet fra Xmarks for lenge siden. Gode argumenter! Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Trenger ingen argumenter, Xmarks legger ned. Firefox sync er vel eneste alternativ Lenke til kommentar
mandela Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Les hva du skriver dirtysteel, det henger ikke på grep. Firefox Sync er mye bedre enn Xmarks > Trenger ingen argumenter. Lenke til kommentar
Akvarius Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Foxmarks og senere Xmarks var bare fantastisk. Kommer nok til å savne dette selv om det er andre addons som gjør samme jobben. Det geniale var at ein kunne synke med både IE og FF. Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Xmarks var supert. Brukte dette selv før. (byttet ut FF, var så lei av random crash i FF) Lenke til kommentar
Radishface Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Jeg bruker Opera som hadde denne funksjonen i lang tid, så jeg ikke kunne vare mindre om Xmarks blir lagdt ned. Lenke til kommentar
Zerd Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Jeg antar at man kan fortsatt bruke pluginen mot sin egen server. Lenke til kommentar
johome Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Bruker LastPass som er bedre og funker på Chrome/Firefox på alle mine nettlesere på forskjellige platformer. Husker den også bokmerker, eller er det bare passord ? Lenke til kommentar
Kaaz Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 For meg som bruker alle nettleserne hele tiden på flere ulike PC-er og vil ha synkronisert både bokmerker og passord er det ingen alternativer til Xmarks så vidt jeg vet. Er det noen som har noen tips? Kan LastPass synkronisere passord mellom flere PC-er og mellom flere nettlesere? Finnes det noen bokmerkesynkronisering som fungerer for flere nettlesere og flere PC-er? I det minste for Firefox og Chrome som er viktigst for meg, men helst Opera også. Tar gjerne i mot tips. Jeg kommer til å slite når Xmarks stenger. Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 For meg som bruker alle nettleserne hele tiden på flere ulike PC-er og vil ha synkronisert både bokmerker og passord er det ingen alternativer til Xmarks så vidt jeg vet. Er det noen som har noen tips? Kan LastPass synkronisere passord mellom flere PC-er og mellom flere nettlesere? Finnes det noen bokmerkesynkronisering som fungerer for flere nettlesere og flere PC-er? I det minste for Firefox og Chrome som er viktigst for meg, men helst Opera også. Tar gjerne i mot tips. Jeg kommer til å slite når Xmarks stenger. Jeg vet at det går an å sette opp sin egen Xmarks server. Du finner sikkert en guide til dette et sted på nettet. Da skal du vel i teorien kunne bruke Xmarks en stund lenger inntil den før eller siden blir inkompatibelt med browser oppdateringer. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Bruker LastPass som er bedre og funker på Chrome/Firefox på alle mine nettlesere på forskjellige platformer. Husker den også bokmerker, eller er det bare passord ? Samme lurer jeg på. Xmarks var genial med det at den funket på det meste. Firefox sync gjør jo jobben, men bare om du bruker firefox hele tiden. Google sync er jo og fin, men bare om du bruker Chrome hele tiden. Jeg vil ha noe ala Xmarks igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå