LordArild Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Bruker: LordArild Deltagernivå: Pingle Utstyr: D300s, kanskje D60, 50mm f/1.8 E - series Tilleggsutfordring: Ingen forløpig Tenkte jeg skulle prøve å være med, for en gangs skyld. Hadde ikke tenkt å ha noe tema, men vi får se hvordan det utvikler seg. Endret 2. oktober 2010 av LordArild Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2010 Første bidrag Exif lukker: 1/100s blender: f/5.6 iso: 200 Liten tur gjennom photoshop også. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 ..venter den på vinteren, eller.... Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Det ser ut som om denne doningen er tatt ut litt tidligere enn føret skulle tilsi ja. Antakelig noen som er utålmodige her. Lurt å la veggen skråne innover i bildet. Lenke til kommentar
lessis Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Tror heller det er en overligger. Det har stått et akebrett opp mot en vegg i nærheten av jobben min i hele sommer. Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2010 Det er nok riktig det siste som blir sagt her.. En eller annen som har satt den igjen her utenfor studenthjemmet. Har stått over hvertfall en sommer, så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Kult, -en av naboene til naboene mine har skiene stående på trappa. Ser snart sporty ut igjen Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2010 Neste bidrag, denne gang fra Lillehammer sentrum. Igjen i svart hvitt. Exif: Lukker: 1/5s Blender: f/16 Iso: 100 Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Når jeg så dagens bilde så ble jeg sittende å tenke på hvor vannet kommer fra. Så ikke ut som et vannspeil på venstresiden. Jeg liker bilder som får meg til å sitte fundere. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Det var litt av et slør... Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Litt kamerashake, men du verden for et nydelig fosseslør! Lenke til kommentar
Svar Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Sånne fossebilder liker jeg Gjorde seg bra i S/H synes jeg også. Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 Dag 3 og henger fortsatt godt med syns jeg... Dagens bilde er inspirert av siste ukes nyhetsbilde. Holdt meg innendørs siden været ute er heller kjedelig(regn). Exif Lukker: 1/100s blender: f/2 Iso: 400 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Enkelt og effektivt.... Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Dagens var veldig kreativt... :!: Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2010 Fryktelig travel dag, så det blir nok bare et lite raskt dråpebilde i dag. Liker ikke nødløsninger, og håper jeg har mer tid i morgen, selv om timeplanen sier anderledes. Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 Ny dag, bedre tid en forventet, som igjen gir tid til foto. Rask tur på campus på HiL. Exif Lukker: 1/40s Blender: 2.8 Iso: 1000 Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2010 Ny dag, nye muligheter.. Man trenger ikke nødvendigvis gå så langt for å finne motiver i høstværet, selv om det har regnet hele dagen. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Ser ut som du har fått schwung på dråpebilder. Jeg har ikke turt å forsøke en gang. Første gang jeg har sett en hekesring som omkranser et helt tre. Pussig sak. Dagens var litt morsom da, og høyst dagsaktuell. Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2010 Ny dag, fantastisk vær. Noen som klarer å gjette hvilken bygning det er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå