Scented Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Hei! Jeg har en datamaskin som oppførere seg relativt merkelig. Når den er påslått durer den å går uten stopp og uten problemer. Jeg kan starte den på nytt etter evt oppdateringer og installasjoner, og den starter opp uten problemer og uten å nøle. Men sekunde jeg slår AV pc'en og lar strømmen vere i plugget mens maskinen er avslått, da nekter maskinen å starte opp skikkelig. Den starter og alle viftene går på full guffe, men den sender ikke signal til skjermen og blir stående å dure til jeg slår den av igjen. Den midlertidige løsningen er å la pc'en stå avslått UTEN å plugge i strøm-kabelen i en liten periode, for så å prøve å slå den på igjen. Det er ganske dårlig forklart, men håper dere forstår hva jeg mener og har noen tips og ide'er til hva som kan vere gale. Lenke til kommentar
3rd_SQD Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Har du lest Guiden som ligger øverst? Hvordan Resette Bios, Pcen funker ikke! [GUIDE] Lenke til kommentar
Scented Skrevet 29. september 2010 Forfatter Del Skrevet 29. september 2010 Jeg kommer meg ikke så langt som til BIOS en gang. Men jeg kan prøve å resette BIOS fordi. Lenke til kommentar
Scented Skrevet 29. september 2010 Forfatter Del Skrevet 29. september 2010 Jeg kommer meg ikke så langt som til BIOS en gang. Men jeg kan prøve å resette BIOS fordi. Jeg resatte BIOS nøyaktig etter oppskriften som ble vist på veiledningen. Ingen suksess. Nøyaktig det samme problemet som før. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Kan tenke meg at det er noe galt med PSU. Eneste måten å finne ut av det er å bytte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå