StinaStina Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Var på ultralydundersøkelse hos en spesialist om dagen. Fikk beskjed om at han så tegn på pcos hos meg. Dvs for mye mannlige kjønnshormon i meg... fysj.....Fikk 80 prosent sjanse for å lykkes å bli gravid med prøverørsbehandling. Har barn fra før av heldigvis, men han sa at jeg må ha hatt pcos hele livet, men fikk de barna jeg har pga at jeg var så ung. Jeg kan ikke skjønne at jeg har pcos. For det første ser jeg svært feminin ut. Har ikke mannlig utseende i det hele tatt. Og i tillegg oppfører jeg meg mer feminint enn de fleste kvinner, og i tillegg har jeg ikke disse bart- og hårvekst-symptomene som man ofte ser ved pcos. Jeg er også slank. Noen som vet om det går ann å se feminin ut og allikevel ha pcos? Noen som kjenner til diagnosen og kan forklare meg litt.... Hvordan vil dere menn se på en kvinne med pcos? Blir hun mindre attraktiv i deres øyne med å høre at hun har mer mannlig hormon i blodet enn normalt? Gufs... liker ikke at jeg har mer av det mannlige kjønnshormonet.... æsj.... hehe.... Ser jo så kvinnelig ut det går ann å bli! merkelig dette.... Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Du svarer jo litt ditt eget spm, du beskriver deg selv som veldig feminin og du har jo PCOS. Forsåvidt så kunne jeg ikke bry meg mer om en dame jeg traff hadde den sykdommen og såg feminin ut og uten en masiv bart. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Du kan vel ta en blodprøve hos fastlegen hvis du lurer på hormonbalansen. Lenke til kommentar
StinaStina Skrevet 29. september 2010 Forfatter Del Skrevet 29. september 2010 Har tatt blodprøver før, og da sa de balansen var helt fin, men det viser seg at legen sier at jeg har hatt pcos hele tiden.... så jeg forstår ingenting.... Men men det er uansett ikke verdens undergang dette, men liker ikke å tenke på at jeg har mer mannehormoner enn normalt i kroppen min hehe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå