Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kan man ha et feminint utseende og ha pcos osv....?


StinaStina

Anbefalte innlegg

Var på ultralydundersøkelse hos en spesialist om dagen. Fikk beskjed om at han så tegn på pcos hos meg. Dvs for mye mannlige kjønnshormon i meg... fysj.....Fikk 80 prosent sjanse for å lykkes å bli gravid med prøverørsbehandling. Har barn fra før av heldigvis, men han sa at jeg må ha hatt pcos hele livet, men fikk de barna jeg har pga at jeg var så ung.

 

Jeg kan ikke skjønne at jeg har pcos. For det første ser jeg svært feminin ut. Har ikke mannlig utseende i det hele tatt. Og i tillegg oppfører jeg meg mer feminint enn de fleste kvinner, og i tillegg har jeg ikke disse bart- og hårvekst-symptomene som man ofte ser ved pcos. Jeg er også slank.

 

Noen som vet om det går ann å se feminin ut og allikevel ha pcos?

Noen som kjenner til diagnosen og kan forklare meg litt....

 

Hvordan vil dere menn se på en kvinne med pcos? Blir hun mindre attraktiv i deres øyne med å høre at hun har mer mannlig hormon i blodet enn normalt? Gufs... liker ikke at jeg har mer av det mannlige kjønnshormonet.... æsj.... :D hehe.... Ser jo så kvinnelig ut det går ann å bli! merkelig dette....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...