nikben Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Logga meg akkurat på nettbanken, og her ryker grafikkortet....tilfeldig? DNB....dere skylder meg et TI4200! Vel, så må jeg investere i nytt. Leser mye fint om Radeon 9700 her på forumet. Er det mye pes å få maze-kjøleblokka til å passe på dette kortet, eller bør jeg velge et Geforce fx 5600? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Tror ikke du vil vurdere FX5600 etter at du har lest denne og denne testen. Lenke til kommentar
nikben Skrevet 25. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2003 Hmmm...ser jo ut til at FX-kortene ikke er no særlig....da ser det ut som om valget står mellom å spare penger (kjøpe et TI4200 til tusenlappen og benytte kjøleblokka jeg har) eller å lage seg arbeid (kjøpe et 9700 og få blokka til å passe på denne). Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Send kortet tilbake der hvor du kjøpte det. Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Jeg har VELDIG gode erfaringer med radeon 9700 PRO... Hvis jeg var deg ville jeg gått for det.. Det er ikke noe vanskelig å få blokken til å passe der... tror jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå