Lynx- Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Bruker: Lynx Deltagernivå: Pingle Utstyr: Sigma 50mm f/1.4, Nikon D40 og D300 Benytter denne anledningen til å få luftet min kjære lille D40 igjen. Den har fått alt for liten oppmerksomhet siden den ble erstattet av D300 for et drøyt år siden. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Dæven, hva har du gjort her? Ble det slik, eller har du kjørt på i etterbehandling? Mystisk slør som kanskje i allefall delvis kommer fra flare i objektivet. Brukt bevisst som her, viser at dette ikke bare er noe negativt. Fine stråler som tilsynelatende leder opp mot sola. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Liker dette fantastisk godt! Lenke til kommentar
kaian Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Essensen av en vakker høst(ettermid)dag i skogen! Herlig bilde. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Highlights og flare - utbrente sirkler og en lett, scevende stemning - denne likte jeg! Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Tøft! Fikk du det til slikt nærmest direkte eller er det mye etterbehandling her? Nå fikk jeg lyst å prøve å være litt kunstnerisk med min egen Sigma 50mm. Lenke til kommentar
Noggie Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Altid god idee og lufte D40en ;~) Enig med trondster, utbrente sirkler, highlights og flair - med det funker som pokker paa dette motivet. Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2010 Takk for fine kommentarer. Det er en del etterbehandling her ja. Har fått noen runder med div CEP-filtre i CNX2. Hovedsaklig Tonal Contrast og Ink. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå