Bjonski Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Har lest litt angående bruk av et nVidia kort for PhysX sammen med et ATI kort. Derfor lurer jeg på hvordan ytelsen vil bli dersom jeg monterer mitt 8800GT sammen med mitt ATI 5870. Vil jeg få negativ endring i ytelse eller vil dette bare påvirke PhysX? Endret 29. september 2010 av Bjohansen Lenke til kommentar
007CD Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Vil kun påvirke det visuelle i de titlene som har PhysX. Disse kan du for tiden telle på en hånd, nevneverdige titler er Ghost Recon Advanced Warfighter, Mirrors Edge, Mafia 2 og muligens Metro 2033. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 29. september 2010 Forfatter Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Har fått med meg at det er få titler som benytter seg av PhysX, men da jeg allerede har et 8800GT liggende så skader det vel ikke å benytte seg av muligheten dersom det ikke påvirker ytelsen ellers. Endret 29. september 2010 av Bjohansen Lenke til kommentar
007CD Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Ytelsen ellers påvirkes ikke nei, du må riktignok jukse til for å få NV kortet til å funke, men det regner jeg med at du vet allerede. Utenom det, så blir det strømregningen som vil vise den negative siden, ikke ytelsen. Dog ikke noe å tenke på om du ikke bor i Midt Norge, da strømmen er svært billig ellers i landet. Lenke til kommentar
Blackey Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 http://www.nzone.com/object/nzone_physxgames_home.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå