Lolsen Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Noen som vet hvor strenge de er ang. aldersgrenser osv? Lenke til kommentar
hENR1K Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Noen som vet hvor strenge de er ang. aldersgrenser osv? De sjekker legitimasjon i døra, er du gammel nok får du komme inn - er du under atten, ja da blir du vel henvist vekk. Lenke til kommentar
Lolsen Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Er nok ikke meg jeg er bekymret for:p Men det går vel bra med følge? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Vil tro nei, siden de selger alkohol. Og på grunn av skjenkeloven vil de selvfølgelig være strenge på det. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2010 Fra hjemmesidene deres: Aldersgrense Vi har 18 års aldersgrense på alle arrangementer, med mindre annet er oppgitt i program og annonser. Man MÅ være 18 år for å slippe inn på arrangementene. Vi har ingen verge-ordning, så det hjelper ikke å være i følge med personer over 18 år, selv om disse er foreldre eller foresatte. På våre arrangementer med 18 års aldersgrense er det legitimasjonsplikt. Gyldig legitimasjon er pass, førerkort, bankkort. Foto på legitimasjon må være lett identifiserbar med bruker. Misbruk av legitimasjon (falsk legitimasjon eller bruk av andres legitimasjon) vil bli politianmeldt og legitimasjon vil bli beslaglagt. Gjester med tvilsom legitimasjon må påregne å bli avvist i døren. Vennligst ha legitimasjon klar for kontroll ved ankomst til konsertstedet. Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Gleder meg jeg også! Hvordan er mulighetene for oppbevaring av ting man har med? Er det oppbevaringsbokser på Sentrum Scene? Slenger meg på, noen som vet dette? Lenke til kommentar
Kiibee Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 (endret) Hei! I forbindelse med at jeg har blitt forkjølet ønsker jeg å få solgt billetten min. Eneste problemet er at jeg bor i Sandvika-området (20 minutter med tog fra Oslo), og jeg har ikke tenkt meg til Oslo. Er det noen som er interessert i å kjøpe en billett og kan møtes i Sandvika? Endret 22. desember 2010 av Kiibee Lenke til kommentar
j-- Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Gleder meg jeg også! Hvordan er mulighetene for oppbevaring av ting man har med? Er det oppbevaringsbokser på Sentrum Scene? Slenger meg på, noen som vet dette? Går jo ann å putte ting i oppbevaringsbokser på Oslo S? Er fem minutter å gå. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Fikk netopp melding fra arrangementet på Facebook: Da er den store dagen her folkens. Gjør dere klare for deres verste whiplash EVER! Det blir forbanna kaldt ikveld (-16) så ta på dere nok klær. Jeg har ikke fått noe svar på om garderoben på sentrum scenen kommer til å være åpent eller ikke, ja det har skjedd at den ikke er det i noen tilfeller, så vær forbredt på det. Så nå ønsker jeg alle sammen en riktig god konsert som dere neppe kommer til å glemme for resten av livet deres, vi sees. PENDULAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM! Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Ifølge Pendulum sin twitter synes dem -20 er kaldt Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Rob Swire: "We're in Oslo, it's fucking -20! It's like being inside an extra strong mint of pain." 2 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 "nah, love Norway. probably my favourite European country so far (during the summer)." 2 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 (endret) Til tross for utrolig lang og crappy oppvarming, pluss ELENDIG garderobesystem, så var dette en helt utrolig opplevelse Når de spilte The Island var det så sinnsyk stemning, og når de gikk over til part 2 så tok det jo helt av :!: Og hvem var han som hoppa opp på garderobedisken, hvis noen fikk med seg det? Type :!: Endret 23. desember 2010 av TM B Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2010 Helvete! Vaktene mente jeg var for drita, så jeg ble kasta ut før konserten starta. Fikk ikke komme inn igjen selv om jeg tok meg noe å spise. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Enig med TM B. Konserten var awesome da! Koste meg! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 http://www.facebook.com/video/video.php?v=476432741385 2 Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Fikk dem ikke satt opp skjerm oppsette?! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Fikk dem ikke satt opp skjerm oppsette?! Vet ikke hva du mener, men jeg så ikke noen skjerm ihvertfall - Noen som vet hva en av de siste sangene (om ikke den aller siste) som ble spilt før Pendulum gikk på, heter? Det var dubstep... den var digg Mener å huske at han DJen gikk av også fortsatte de å spille noe i bakgrunnen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå