Gå til innhold

Pendulum på Sentrum Scene 22. des


Olum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fra hjemmesidene deres:

 

Aldersgrense

 

Vi har 18 års aldersgrense på alle arrangementer, med mindre annet er oppgitt i program og annonser. Man MÅ være 18 år for å slippe inn på arrangementene. Vi har ingen verge-ordning, så det hjelper ikke å være i følge med personer over 18 år, selv om disse er foreldre eller foresatte.

 

På våre arrangementer med 18 års aldersgrense er det legitimasjonsplikt. Gyldig legitimasjon er pass, førerkort, bankkort. Foto på legitimasjon må være lett identifiserbar med bruker. Misbruk av legitimasjon (falsk legitimasjon eller bruk av andres legitimasjon) vil bli politianmeldt og legitimasjon vil bli beslaglagt. Gjester med tvilsom legitimasjon må påregne å bli avvist i døren. Vennligst ha legitimasjon klar for kontroll ved ankomst til konsertstedet.

Lenke til kommentar

Hei! I forbindelse med at jeg har blitt forkjølet ønsker jeg å få solgt billetten min. Eneste problemet er at jeg bor i Sandvika-området (20 minutter med tog fra Oslo), og jeg har ikke tenkt meg til Oslo. Er det noen som er interessert i å kjøpe en billett og kan møtes i Sandvika?

Endret av Kiibee
Lenke til kommentar

Fikk netopp melding fra arrangementet på Facebook:

 

Da er den store dagen her folkens. Gjør dere klare for deres verste whiplash EVER! Det blir forbanna kaldt ikveld (-16) så ta på dere nok klær. Jeg har ikke fått noe svar på om garderoben på sentrum scenen kommer til å være åpent eller ikke, ja det har skjedd at den ikke er det i noen tilfeller, så vær forbredt på det. Så nå ønsker jeg alle sammen en riktig god konsert som dere neppe kommer til å glemme for resten av livet deres, vi sees. PENDULAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!
Lenke til kommentar

Til tross for utrolig lang og crappy oppvarming, pluss ELENDIG garderobesystem, så var dette en helt utrolig opplevelse :love:

 

Når de spilte The Island var det så sinnsyk stemning, og når de gikk over til part 2 så tok det jo helt av :!:

 

 

Og hvem var han som hoppa opp på garderobedisken, hvis noen fikk med seg det? Type :!:

 

Endret av TM B
Lenke til kommentar

Fikk dem ikke satt opp skjerm oppsette?!

Vet ikke hva du mener, men jeg så ikke noen skjerm ihvertfall :p

 

-

 

Noen som vet hva en av de siste sangene (om ikke den aller siste) som ble spilt før Pendulum gikk på, heter? Det var dubstep... den var digg :love: Mener å huske at han DJen gikk av også fortsatte de å spille noe i bakgrunnen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...