Olum Skrevet 4. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2010 Hvem faen drar på konsert for å stå og småprate med kompisen sin? Nei, på konsert er min fulle oppmerksomhet rettet mot scenen. 1 Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Da fikk jeg bekrefta av Paul som dansa på slam. det var MIN idee XD 1 Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 VI GLEDER OSS!!!! Lenke til kommentar
Andy91 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Dette blir bra! Så de på Roskilde i år, og de levde opp til forventningene. Håper det blir like bra! Hvis ikke bedre. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2010 Da fikk jeg bekrefta av Paul som dansa på slam. det var MIN idee XD Du har kontakt med han? I så fall, spør om han er keen på å danse i Oslo også. Det hadde vært sinnsykt kult. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Da fikk jeg bekrefta av Paul som dansa på slam. det var MIN idee XD Du har kontakt med han? I så fall, spør om han er keen på å danse i Oslo også. Det hadde vært sinnsykt kult. Facebook. Onkelen hans skrev på pendulum sin side. så den tilfeldig vis og fant navnet hans. han skrev "going to Wembely, give me a wave if your going there" skrev "why dont you take a cd player and dance slam in the line" han skrev "yes, maybe i should do that..." neste jeg ser er at han danser live. han skrev senere "Morten, it was all your idea!" men, det var en kun en gang det skulle skjer. vet ikke hvordan han kom seg backstage, men hele bandet har han på twitter så han klarte noe. Endret 6. desember 2010 av JuletreDuden Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Er det han tjukkasen som danser på gata i videon til Slam dere snakker om? Endret 6. desember 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2010 Jeg tror det Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2010 Fy faen som jeg gleder meg når jeg ser videoene fra Wembley: Hvordan ligger det an på billettsalget? Jeg håper i hvertfall at gulvet blir fylt opp. På billetten min står det unummerert. Betyr det at jeg er sikret ståplass eller er det førstemann til mølla for å slippe å stå på galleriet. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Ja, han feite mannen fra slam. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Unummerert er ståplass på gulvet, nummerert er galleriet. Endret 6. desember 2010 av Bytex Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Lol, har mistet billetten min igjen jeg. Men den kommer vel til rette, mistet infected-billetten min også og fant den igjen kvelden før avreise Anywyas! Ikke lenge igjen nå!!!! Glowsticks kom i posten i dag, så nå er jeg all set and ready to go 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 1 uke igjen folkens 1 uke og 25 minutter! 1 Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 (er vel egentlig ikke lov med poster kun bestående av smileys, men jeg er speachless av forventning jeg) Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2010 Er det garderobemuligheter på Sentrum Scene? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Er det garderobemuligheter på Sentrum Scene? Japp, det er det. Gleder meg til konserten 1 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Gleder meg jeg også! Hvordan er mulighetene for oppbevaring av ting man har med? Er det oppbevaringsbokser på Sentrum Scene? Lenke til kommentar
hENR1K Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Noen som har en billett eller to til salgs? :X Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå