KKake Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Elsker overgangen til pt. 2 på The Island. Den er orgasmisk. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 e-bow, peredur bruker den får å få de lange tonene. noe som er helt perfekt OHH YEAH! FØRSTE GANG LIVE! OHH YEAH! FØRSTE GANG LIVE! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Shotter, hitter, serial killer! Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Kun jeg som liker effectene dem putter på micen til gareth XD? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Hvilke effekter? Og er det dubbbbbbstep jeg hører? Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 For å si det sånn. alt av prat (utenom sampels "fasten your seatbells" etc) er gareth sin stemme. Bl.a stemme på comprashicos er gareth, med Verse over. bare jeg som kanskje er opphengt i detaljer hvordan dem gjennomfører dette. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 FUCk fikk lyst å spille etter på min gitar. men kla er 23 og dem er ferdige før jeg får på alt XD Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Traff vist på begge sangene jeg Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Har dei spelt The Tempest og The Other Side, og så har eg gått glipp av det ? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Har dei spelt The Tempest og The Other Side, og så har eg gått glipp av det ? Nope Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 The tempest har dem ikke spilt på hele touren for dette albumet. the other side ser også ut til å ha gått av. Lenke til kommentar
Mokado Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Noen som har en komplett sang liste? Satt å mekka en men greide å fucke den opp.. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 http://www.setlist.fm/setlist/pendulum/2010/wembley-arena-london-england-3d2a137.html Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Er det mange herfra som skal på konserten? Ser det fortsatt er ledige billetter og jeg har veeeeldig lyst å dra. Har bare ingen å dra med :/ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Neh, jeg må reise hjem på juleferie 22. desember Ikke bry deg om du ikke har noen å dra med. Se det sånn: Da slipper du holde øye med de andre hele tiden, pluss at du slipper å føle deg "teit" ift de andre hvis du tar av og synger eller hopper litt rundt. Bra de har droppa Master of Puppets-coverlåten hvertfall..den var relativt tragisk. Endret 4. desember 2010 av Bytex Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Njah, har ikke helt den evnen å ha det så gøy alene. Og å dumme meg ut foran vennene mine gjør jeg støtt og stadig så det driter jeg i Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg finner hvertfall at å være med venner holder meg igjen, for jeg tør liksom ikke slippe meg løs hvis ikke de gjør det, også står bare alle og kikker fårete på hverandre og ser etter aksept for å kunne hoppe litt. Alene har jeg ingen hemninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå