KKake Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Drømmespilleliste: 1. Blood Sugar 2. Fasten Your Seatbelts 3. Watercolour 4. Witchcraft 5. The Other Side 6. Mutiny 7. The Island Part 1+2 8. Salt in the Wounds 9. Different 10. Encoder 11. Propane Nightmares 12. The Fountain 13. Set Me On Fire 14. The Vulture 15. Under the Waves 16. Voodoo People (Pendulum Remix) 17. Tarantula 18. The Tempest Eller er det kanskje litt for mye å håpe på? Enig! Hadde vært råfett med de låtene der. Håper virkelig at de spiller Voodoo People hvertfall, det gjorde det ikke på Warriors Dance Festival så ... Lenke til kommentar
Olum Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2010 På Roskilde i år droppet de The Tempest. Jeg har heller ikke sett at de har spilt den på noen andre konserter i år. Jeg skjønner ikke hvorfor de dropper denne, da det er den mest episke sangen de har laget og som har potensiale til å ta helt av. Det var vel også den første Pendulum-sangen jeg hørte på, så jeg har et spesielt forhold til den. Jeg blir faktisk oppriktig lei meg om de dropper den nå også. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Da var billetter bestilt! Gleder meg vilt =D Endret 4. november 2010 av TM B Lenke til kommentar
Solberg2k Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Gleder meg som en liten unge! Håper også at de spiller noen av de gamle sangene Lenke til kommentar
Mokado Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Hvis noen vil ha en liten smakebit av hva som er å komme så streames det live fra wembley i london nå!!! http://www.pendulum.com/user-area/members,home.htm?md=loggedin 1 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Kult! Og fy faen som jeg gleder meg til å oppleve droppet i "The Vulture" live igjen! Det er som en orgasme! Endret 3. desember 2010 av KongKake 1 Lenke til kommentar
Mokado Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Showdown! Spillelista så langt har vært awesome! Håpet på at voodoo people skulle spilles Endret 3. desember 2010 av Mokado Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Dette er jo det som skal spilles i Norge. synd dem ikke ahr noen untak på 18 års regelen der dem spiller Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Fasten Your Seatbelts! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 De har seriøst fått med seg han feite fyren fra videoen. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 LOL han feite duden er der XD Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Ja, han fra slam eller El Hornet XD? BTW: 2 nye sanger idag tror jeg: Comprachios (???) og Encoder. Rob skal ha rendra dem til live setuppen de siste ukene og dem har øvd på dem. Kilde: Twitter BTW. jeg som ga han duden fra Slam ideen på facebook om å gjøre det FØR showet. hvordan han gjorde det etter på veit jeg ikke :3 (har han på facebook ) Lenke til kommentar
Atald Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Regner med det blir bra. Rimelig klar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå