Olum Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Det australske/britiske drum n' bass-bandet Pendulum skal spille på Sentrum Scene i Oslo 22. desember. Billettene er allerede lagt ut og de koster 300kr. stykket. Jeg gleder meg i hvertfall som en unge. Jeg så dem på Roskilde i år, men kunne ikke ta helt av siden jeg ødela beinet mitt på vei til konserten. Satser også på at de ikke "glemmer" å spille The Tempest denne gangen. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Planer om å dra vet ikke om det er DJ set eller live band? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 29. september 2010 Forfatter Del Skrevet 29. september 2010 Tror nok ikke det er et DJ-set. Sakset fra pendulum.com: Pendulum are pleased to announce their tour of Russia and Scandinavia this December. 15th December – Arena Moscow: Moscow, Russia – Tickets on sale soon… 16th December – Yubileyny Sportshall: St Petersburg, Russia - Tickets on sale soon… 18th December – Cable Factory: Helsinki, Finland – SOLD OUT 20th December – Berns: Stockholm, Sweden – Tickets ON SALE NOW 21st December – Vega: Copenhagen, Denmark - Tickets ON SALE NOW 22nd December – Sentrum Scene: Oslo, Norway - Tickets ON SALE NOW Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Håper dem spiller Hold your colour og Crush kanskje vi får se Self vs Self :3? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 29. september 2010 Forfatter Del Skrevet 29. september 2010 Tviler på om vi får Self vs. Self uten at In Flames er tilstede, men hadde vært gøy. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Tviler på om vi får Self vs. Self uten at In Flames er tilstede, men hadde vært gøy. dem fly inn vokalisten til en festival. epic sang. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Synd jeg ikke kan stille. Men Self vs.Self, den er jo grusom. :| Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Synd jeg ikke kan stille. Men Self vs.Self, den er jo grusom. :| Liker gitar riffe og rob sin stemme i sangen ^^ Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Tror jeg må dit altså! Så dem live under Warriors Dance Festival i sommer, men vil gjerne oppleve dem igjen. Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Hmm. Det frister, etter å ha sett dem på Hove i sommer. Men Sentrum Scene bruker jo alltid å ha så dårlig lyd, jo! Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 http://www.myspace.com/pendulum Står Live band for dem som lurer Lenke til kommentar
tyDi Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Fyyy, så opptak fra Brixton og Glastonbury nå - VILT! Surt å ikke være 18 nå som de kommer til Norge Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Høhø, glad jeg straks blir 18 jeg. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Da var biletter til Pendulum i boks! Fy faen som jeg gleder meg! Noen som vet hvem som skal være oppvarming btw? Er det urealistisk å håpe på Chase & Status? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 OI oi oi oi!OI Dette har jeg lyst å være med på! Lenke til kommentar
Mokado Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 De som er litt usikre kan bare ta seg en tur på youtube og se klipp fra Brixton academy konserten! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Evt. noe fra The Prodigy sin Warriors Dance Festival. Det var rått! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2010 Drømmespilleliste: 1. Blood Sugar 2. Fasten Your Seatbelts 3. Watercolour 4. Witchcraft 5. The Other Side 6. Mutiny 7. The Island Part 1+2 8. Salt in the Wounds 9. Different 10. Encoder 11. Propane Nightmares 12. The Fountain 13. Set Me On Fire 14. The Vulture 15. Under the Waves 16. Voodoo People (Pendulum Remix) 17. Tarantula 18. The Tempest Eller er det kanskje litt for mye å håpe på? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2010 Siste konserten jeg finner setlista på er fra 12. okt: Genesis Salt in the Wounds Granite The Vulture Showdown Witchcraft Voodoo People (The Prodigy cover) Fasten your Seatbelts Slam The Island part I The Island part II (Only first half of the song) Tarantula Propane Nightmares Blood Sugar Encore: Crush Watercolour Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå