Frodegutt Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Jag har problemer med at nettverksforbindelsen på datterens Acer Aspire One D150 dropper ut ganske ofte. Det er et Atheros-kort som sitter i maskinen. Ser på nettet at flere sliter med det samme, og at mange har hatt suksess med å skifte til et Intel PRO/Wireless 3945ABG. Det finnes flere sider på nettet med guide til hvordan man skifter ut kortet. Problemet mitt er at jeg ikke klarer å finne noen norske butikker som selger slike kort, og Amazon.com nekter å sende noe som helst til Norge. Noen som har tips til hvor jeg kan kjøpe? Lenke til kommentar
mhw357 Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Det finner du f.eks HER (Psst; Prisguiden er kjekt: http://old.prisguide.no/product.php?productId=60542&cat_id=62 ) Endret 29. september 2010 av mhw357 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Jeg kjøpte et slik kort på ebay for 10$ inkl frakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå