ADT Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Et raskt overblikk, ASUS NX90Jq, med design og lyd fra Bang & Olufsen! Les mer Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Ser ut som skjermen er Glossy... Sørg for å få testet denne ordentlig utendørs også, så litt ut som det kan være et problem i solskinn. Ellers så den veldig pen ut, håper på mange bilder av denne. Lenke til kommentar
mhw357 Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 ICE power er strengt tatt en forsterkerteknologi, ikke høyttalerteknologi Men PCen så snasen ut! Lenke til kommentar
moft Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 feilplassert tastatur, og high-gloss "superglare" skjerm - yuck ! upraktisk men "fint" ? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Verdens styggaste "laptop" må denne være. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Verdens styggaste "laptop" må denne være. Uten sidestykke den styggeste maskinen jeg har sett noen gang Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Den er et svært godt alternativ til stasjonær, hvis man har mye penger! Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Synd Julenissen hadde med seg dritt i sekken denne gangen. Noe av det styggeste jeg har sett. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Har vi ikke sett dette før da? den ligner veldi på noe ihvertfall.. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 joda, fant den http://www.asus.com/product.aspx?P_ID=tvvoLadZXHjvYOZ2 kom ut i april den, helt lik så er nok ikke unik nei bare ny hardware i den nye utgaven Lenke til kommentar
astrogreek Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 haha, det nederste bildet gir meg assosiasjoner til en elefant! Høyttalerne er ørene. Hvis de hadde brukt det mer fornuftige 16:10 skjermforholdet hadde de kanskje sluppet "ørene". Nå ser det ut som om noen har gjort en gigantisk designtabbe, etter min mening. J Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 ICE power er strengt tatt en forsterkerteknologi, ikke høyttalerteknologi Men PCen så snasen ut! Første jeg tenkte på og, gjelder å holde tunga rett i munn når man skal presentere slike ting. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Kunne ikke tenkt meg denne, altfor svær og klumpete. Burde hatt kraftigere GPU i tillegg for å kunne bli vurdert som en desktoperstatter for spill. Kanskje grei om man vil se film, noe den kanskje er mer ment for. Lenke til kommentar
jzky Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Så lenge den kommer uten alle disse klistremerkene fra intell, amd, nvida, photoshop elements etc så blir den en stilren pc.. Selv om den ser litt merkelig ut Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Jeg så på produktsiden, de påstår at de er de første som har høytalerne i lokket, mulig jeg misforstår, men det er da opp til flere maskiner som har hatt høytalerne i lokket før, zepto 6214w var f.eks første som slo meg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Stakkar fru Nisse. Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Design og design... Synes denne var ganske stygg. Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Og wtf? 2 touchpads? en på hver side av tastaturet?? Hva er poenget? Kunne jo byttet den ene med en numpad... Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Off! Den var riktig stygg! *Må gå å vaske øynene mine etter det synet* Lenke til kommentar
aGal Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Artig at noen prøver ut noe annet, greit å få litt variasjon i et eller så kjedelig utvalg. Dog holder jeg en knapp på maskiner som skiller seg ut og er retta mot gaming, selv om jeg ikke spiller så mye. Har vi noen pris på dyret? Regner med at B&O skal ha sine kroner.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå