milani Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Hei På høgskolen nett får jeg ikke tilkobling til trådløs med min bærbare pc. Det står at det er tilkoblet, men bare lokalt. Jeg har vista. Hvordan løser jg dette? Lenke til kommentar
whitespace Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Kontakt IT ansvarlig på skolen din evt. sjekk nettside for it support hvis skolen har det. Det er sikkert bare innstillinger for sikkerhet som ikke stemmer. Lenke til kommentar
ZeRKoX Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Åpne en nettleser, og logge på siden som kommer opp? Høyskoler kan ha et system som ikke gir deg nettilgang før du har logget på. Du logger på med å åpne en nettleser, og istedet for feks. vg.no så kommer det opp en innlogingsside. Der logger du på med studentnummer og passord, så skal du få tilgang. Lenke til kommentar
mhw357 Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Er det Eduoram du prøver å koble deg til eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå