Continum Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Hei. Jeg har akkurat begynt å trene fotball igjen. Og den ene treningen ble selvfølgelig lagt på en onsdag, da jeg har innebandy trening fra før av. Innebandy treningen starter 17.00 og varer til 18.30. Fotball treningen starter 20.15, men er ikke sikker hvor lenge den varer. Tipper på 1t30min, rundt der. Kan dette bli for hard belastning for beina mine? Før i uken trener jeg mandager, fotball trening(20.30-22.00) Eller går det bra viss jeg tøyer bra ut etter innebandy treningen? Og selvfølgelig etter fotballen. EDIT: Vet dette sikkert varier fra person til person, men jeg tenker på bare sånn generelt sett. Endret 29. september 2010 av Continum Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Nei. Det er berre å kjøre på Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Hadde det vært styrkeøkter på beina ville jeg sagt det ble for mye. Men så lenge du jogger ned, får ut melkesyre osv. bør det gå bra. Jeg ville gitt det et forsøk i hvert fall. Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Bare drikk rikelig med vann og unngå hardt underlag så langt det lar seg gjøre, og i tillegg ha gode sko, så bør det gå veldig bra. Lenke til kommentar
opar Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Bare vær nøye med veskebalansen, spise godt, jogge ned og tøye ut så skal det gå uten problemer! Lenke til kommentar
Continum Skrevet 30. september 2010 Forfatter Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Ok, takker for svar! Gjennomførte dette igår, innebandy først, så drakk jeg en powerade å spiste en banan før jeg reiste på fotball trening. Tøyde godt ut etter begge treningene. Og beina føles bra idag Endret 30. september 2010 av Continum Lenke til kommentar
Continum Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2010 Hei! Det gikk bra første uke, men etterhvert så har jeg begynt å oppleve smerte på innsiden av leggene. Kjenner det når jeg går, men spesielt når jeg løper. Det blir bedre dag for dag når jeg ikke trener, men når jeg trener igjen så kommer det tilbake dagen etter. Skjønner ikke hva dette kan være, har jo spilt fotball 2 ganger i uken før + bandy uten problemer. Kan det være noe med underlaget eller evt. dårlig sko? Tenkte også på en annen ting, er jo ganske kaldt ute nå om kveldene. Og på trening bruker jeg en nickers uten strømper. Kan det være noe med det, så at leggene ikke blir ordentlig varme? Takker for ethvert svar! Lenke til kommentar
Continum Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2010 Hei! Det gikk bra første uke, men etterhvert så har jeg begynt å oppleve smerte på innsiden av leggene. Kjenner det når jeg går, men spesielt når jeg løper. Det blir bedre dag for dag når jeg ikke trener, men når jeg trener igjen så kommer det tilbake dagen etter. Skjønner ikke hva dette kan være, har jo spilt fotball 2 ganger i uken før + bandy uten problemer. Kan det være noe med underlaget eller evt. dårlig sko? Tenkte også på en annen ting, er jo ganske kaldt ute nå om kveldene. Og på trening bruker jeg en nickers uten strømper. Kan det være noe med det, så at leggene ikke blir ordentlig varme? Takker for ethvert svar! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Pkt 1: Hold leggene dine varme Pkt 2: Tøy ut leggene både på forside og bakside etter trening Veldig fort å skade seg når man løper ute i kulden på den måten. Snakker av dyrekjøpt erfaring Lenke til kommentar
Continum Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Pkt 1: Hold leggene dine varme Pkt 2: Tøy ut leggene både på forside og bakside etter trening Veldig fort å skade seg når man løper ute i kulden på den måten. Snakker av dyrekjøpt erfaring Prøve å bruke strømper framover for å holde leggene varme å se om det blir bedre. Og tøye forsiden av leggen, har ikke vært så flink med det for jeg har ikke vist om noen spesielle gode tøye metoder for forsiden på leggen. Men googla litt og fant en nå Kommer med tilbakemelding om hvordan det utvikler seg! Endret 14. oktober 2010 av Continum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå