abene Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 NEC lanserer ny 23 tommers skjerm for profesjonelle designere. Les mer Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Er det IPS? 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Her har man slukt produsentens reklame rått og glemt å fordøye stoffet. CAD/CAM har ikke bruk for fargepresisjon slik grafikere har. Reklamen bommer til og med på grafikerne ved å overmette fargene på illustrasjonsbildet. Grafikere vil ha korrekte farger, ikke urealistiske oppblåste farger. Conflict: Det er IPS. Endret 29. september 2010 av Simen1 1 Lenke til kommentar
Nator Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Er vel bedre å bare kjøpe Dell skjerm med IPS og bruke kalibrator? Lenke til kommentar
hillmar Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 16/9-format er vel heller ikke det mest populære formatet i de yrkene som nevnes her?! 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Jeg lurer også på hva skjermen er laget av for ett panel, samt hva bakgrunnsbelysningen er for ett system?? Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 16/9-format er vel heller ikke det mest populære formatet i de yrkene som nevnes her?! Det tenkte jeg også på. Hadde jeg vurdert en skjerm i en prisklasse som denne, ville jeg i det minste hatt den i 16:10. Lenke til kommentar
Thorbear Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 De som er veldig opptatt av bildekvalitet velger vel ofte skjermer som kan ha oppløsninger på rundt 2000x2000 ? Mener å kjenne noen som bruker 4:3 skjermer fordi de trenger høyere oppløsning enn det 16:9/10-skjermer kan tilby. Lenke til kommentar
phax Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Hadde jeg vurdert en skjerm i denne prisklassen så ville jeg hvertfall hatt den i 27" Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Arbeider med grafisk daglig, mye bilder innimellom, og min siste investering/oppgradering gikk etter litt studier til en Dell U2410 — som har veldig gode skyssmål. Falt ikke for fristelsen til å opp til U2710, da jeg regnet med det ble for stort, og den er dessuten ikke helt på par med lillebroren. Skal jeg plukke på en ting jeg er misfornøyd med etter å ta den i bruk, er det at kalibreringen medførte at musepekeren har fått et grønnskjær — that's it! Fra Dustin, var den forøvrig priset veldig smakelig til litt over halvparten av "vidunderet" her. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Proffskjerm til designere og gudvethva i 16:9-format? Spar meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå