Gå til innhold

Skandinavias STØRSTE skumparty!

Anbefalte innlegg

jeg planlegger som sagt skandinavias største skumparty noensinne, og trenger endel tilbakemeldinger iforhold til dette!

det er ikke snakk om å gjennomføre dette før tidligst Mai 2011, men lover ikke annet enn at det blir iløpet av sommeren 2011, dato, sted o.l. kommer fortløpende når ting kommer på plass!

i forhold til dette arrangementet trenger jeg så mye tilbakemeldinger som overhode mulig, for å få mest mulig ut av et arrangement i denne størrelsen, trenger jeg tips fra dere om hva dere kunne tenke dere å oppleve, muligheten for å kjøpe, osv...osv...?

for dere som ikke vet hva et skumparty er, søk på youtube...

jeg slenger under her et par stikkord i forhold til hva som kommer til å være med på eventet:

- flere av verdens største serieproduserte skummaskiner

- egen avd. med 18års grense (alkoholservering)

- mat

- t-skjorter

- dansere

- live dj's

- masse mennesker (1-2000 pers)

- masse bra humør.

jeg vil gjerne få tilbakemeldinger innenfor alt mulig, jo mer jeg får inn, jo mer kan jeg ta tak i før vi setter igang :)

på forhånd, takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

så du sier at deler av arrangementet kommer til å være åpent for de under 18?

jeg ville heller delt opp i 18 og 20 års sone.

er i spriten pengene ligger + de fleste vil vel ikke ha msse kids rundt omkring arrangementet.

edit: kids = 1-17 år :)

Endret av Sangesland
Lenke til kommentar

vi kommer til å kjøre en minstegrense på 16 år inne i skumavd, og kjøre egne lokaler for de over 18, da det vil være så godt som umulig å få gjennom en sjenkebevilning på sprit til et slikt arrangement, det sterkeste man får servere er 5%

derfor ikke 20 års avd!

det er ikke om å gjøre å håve inn mest mulig penger på dette, dette er opstarten til noe som etterhvert, forhåpentligvis vil utvikle seg til noe større innenfor litt mer spesielle events!

har drevet med dette i noen år, og kjenner til gamet, men vil gjerne få inn ønsker osv!

Lenke til kommentar

jeg planlegger som sagt skandinavias største skumparty noensinne, og trenger endel tilbakemeldinger iforhold til dette!

det er ikke snakk om å gjennomføre dette før tidligst Mai 2011, men lover ikke annet enn at det blir iløpet av sommeren 2011, dato, sted o.l. kommer fortløpende når ting kommer på plass!

i forhold til dette arrangementet trenger jeg så mye tilbakemeldinger som overhode mulig, for å få mest mulig ut av et arrangement i denne størrelsen, trenger jeg tips fra dere om hva dere kunne tenke dere å oppleve, muligheten for å kjøpe, osv...osv...?

for dere som ikke vet hva et skumparty er, søk på youtube...

jeg slenger under her et par stikkord i forhold til hva som kommer til å være med på eventet:

- flere av verdens største serieproduserte skummaskiner

- mat

- t-skjorter

- dansere

- live dj's

- masse mennesker (1-2000 pers)

- masse bra humør.

jeg vil gjerne få tilbakemeldinger innenfor alt mulig, jo mer jeg får inn, jo mer kan jeg ta tak i før vi setter igang :)

på forhånd, takk :)

Tror ikke tanken er realistisk, og du overrasker meg stort dersom dette skjer, og da spesielt om det blir stort.

Lenke til kommentar

Tja, Arendal er en fantasisk harry by, så kan jo faktisk fungere.

Husker det var veldig populært da jeg gikk på ungdomsskolen, var et par i klassen som alltid dro på de på Kilden.

(Og litt utenfor tema, de er vel det man kan kalle samfunnets tapere den dag i dag.)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vet ikke om du har hatt skumparty før, men skli/fall skader forekommer på ALLE! I skumparty området burde det være gummirister for å unngå at det blir superglatt på gulvet, samt å dempe fall. Ved utgang av selve skumopplevelsen burde være gode matter (som sikkert burde byttes i løpet av kvelden for å unngå at resten av lokalet blir fylt opp av skum og såpe.

God garderobe opplegg er også viktig, veldig lett for tyver på slike arrangementer og mobiler er sjeldent glad i våte lommer fylt med såpe...

Ellers lykke til! :)

Lenke til kommentar

var et skumparty i lillehammer her for en stund siden, og det var visst veldig populært. nå hadde de sånn 15 års grense da, så vet ikke hvor interesserte de over 18 er :p men trur nok det er interesse for det utenfor lillehammer og :p

har vært på skumparty før, og det var ute.. det skal vel dette være og? Det ble utrolig kaldt, så om det er ute, så ha et sted der man kan gå og varme seg ordentlig. Ha noen håndkler å låne ut, for det er garantert noen som kommer til å glemme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...