HåkonN Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Skjønner meg ikke helt på det. Når jeg bestiller har de 50+ av en vare. På min ordre står det "ventes inn xx.xx.xx(dato)" og etter en dag står det 1 inne under varen.... På en annen vare står det et visst antall på webshopen, men at det er en usikker leveringsdato på min ordre.... Alt var i orden når jeg bestillte, men nå er det 5 varer som de plutselig ikke har inne, mens fler av de fortsatt står i webshoppen..... Hvordan har dette seg? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Dette er et salgstriks de bruker for å lure folk til å bestille, avbestill hele ordren og kjøp hos noen som er seriøs. Lenke til kommentar
Stoned Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Hei. Har også inne en bestilling hos mpx,som jeg vurderer å slette. De har endret "bekreftet ventet inn" hver dag siden jeg bestilte,trodde at bekreftet betydde det samme som "100 % sikkert" men tar tydeligvis helt feil der. I dag står syv av varene med bekreftet inn 25,6-03,mens en vare står det 30,6-03 bak. I morgen står det nok bekreftet inn 26,6-03,det må være noen elendige leverandører de benytter ? Eller er det kanskje MPX som er noen "kjeltringer" som lurer kundene ? Lenke til kommentar
Bromle Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 De har nok med webteamet og gjøre. Er snakk om heftig updating her. Min barton står det på min bestilling at den ikke er på lager. Men når jeg sjekker lagerstus på den står det 50+.. Er det überrush til å få pc? Gå til elkjøp! Lenke til kommentar
Tian Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Skjønner meg ikke helt på det. Når jeg bestiller har de 50+ av en vare. På min ordre står det "ventes inn xx.xx.xx(dato)" og etter en dag står det 1 inne under varen.... På en annen vare står det et visst antall på webshopen, men at det er en usikker leveringsdato på min ordre.... Alt var i orden når jeg bestillte, men nå er det 5 varer som de plutselig ikke har inne, mens fler av de fortsatt står i webshoppen..... Hvordan har dette seg? MPX ligger ligger like ved Komplett og handler av dem, dvs. at har Komplett varen inne har og MPX den inne, så det lureste er å sjekke Komplett sine sider visa versa MPX sine før en bestiller. Det at websidene dems sier at de har flere eksemplarer av en vare inne når du bestiller og opplever så at du kan vente 2 og 3 ukers tid før du enderlig for en bekreftelse fra MPX at de sender varen er noe jeg har opplevd selv flere ganger. Veldig...veldig... userøst gjordt av dem etter min mening. Eneste fordelen med MPX i forhold til Komplett er at de er endel billigere på enkelte varer. Selv vurderer jeg å kutte dem ut helt selv, selv om jeg svir av ca. 100 høvdinger i året på datautstyr, vurderingssak kanskje...! Lenke til kommentar
adams Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Kan bare skrive under på disse erfaringene. Eneste gangen jeg handler hos MPX nå er hvis jeg har god tid og ikke trenger varene før 2 uker er gått. For de er billigere... Er enig om at måten de driver butikk på er i beste fall suspekt. Det blir som disse møbel- og elektrokjedene som lokker med knalltilbud, så har de bare 1 seng eller 1 vaskemaskin inne av den varen. Noen snur i døra da, men de selger jaggu en god del dyre sofaer og dyre vaskemaskiner også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå