Lautsprecher Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Har en Samsung Syncmaster 700s Plus(98 modell 17 tommer) her. den kjøpte jeg (Brukt 800 spenn :o ) for noen måneder siden når den gamle gikk føyken(Billed røret røyk, Morsomt å se på ). funker fint den. Eneste "feil" er rødt tekst på svart bakgrunn og vic versa. teksten blir da veldig uklar, men det er og leve med. Sikkelig røverkjøp til 800 spenn? Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 "]En ting til - som er VELDIG irriterende og kjedelig...er at den klikker! Altså, innimellom så kommer den med et lite "klikk", og i 2 hundredels sekund kan man se at bildet blinker, og liksom "kommer på nytt". Påtide å begynne å spare opp penger til en ny skjerm da. Vet ikke hvor lenge det har vært sånn hos deg. Men i mine ører høres det ut som den vil ryke om ikke alt for lang tid. LCD skjermer er litt for trege (oppfriskningen av skjermbildet), men de kommer seg med tiden. Og bedre blir det sikkert. Det eneste jeg er sikker på er at min Hansol 19" 920D er den siste CRT skjermen jeg har, men siden den kun er litt over et år gammel så ryker den forhåpentligvis ikke enda. Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Liten liste med skjermfabrikanter som i det minste har kurante monitorer.... Jeg må bare si at jeg er strålende fornøyd med min Samsung SyncMaster 191T. Så, med mindre det er folk som har hatt mange dårlige erfaringer med de nye skjermene til Samsung, burde de legges til på "kurante skjermer" -listen din. //sindre Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Påtide å begynne å spare opp penger til en ny skjerm da. Vet ikke hvor lenge det har vært sånn hos deg. Men i mine ører høres det ut som den vil ryke om ikke alt for lang tid. Har vel garanti på den *lete etter kvittering*...bør jeg prøve å bytte den(?) Lenke til kommentar
eatshorts Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Jeg er vist den eneste i denne tråden som har fått en god wievsonic skjerm. Denne har et meget skartp bildet og gode farver. modell = G90f. vet ikke va som er fosrskjell fra den og P90. Det eneste som er litt dumt er at den ikke kan kjøres på veldig høy hz (110osv). Og at den er hvit. Fargen ødlegger hele rommet mitt. Hadde litt problemer i begynnelsen med at fargene i hjørene ble feil. Det veise seg at strømforsyningspolen til forsterkeren var for nerme skjermen. Når jeg flyttet forsterkeren 10 cm og brukte degaus funksjonen forsvant problemet. har også en daewoo skjerm, men denne er svært uklar og har altfor "varme" farger. Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Det eneste som er litt dumt er at den ikke kan kjøres på veldig høy hz (110osv). Og at den er hvit. Fargen ødlegger hele rommet mitt. Hadde litt problemer i begynnelsen med at fargene i hjørene ble feil. Det veise seg at strømforsyningspolen til forsterkeren var for nerme skjermen. Når jeg flyttet forsterkeren 10 cm og brukte degaus funksjonen forsvant problemet. Apropos dette med Hz...syns jeg leste i en post her en gang at en påstod at 75Hz "best" mht bildekvalitet....stemmer det? Kan klikkinga i min skjerm skyldes at den har stått rett ved en annen skjerm, som hadde bakenden sin ved siden av "skjermbildet" mitt(under LAN)?..(magnetisme..?) Lenke til kommentar
jhenriks Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Har hatt min Trust Precisionviewer 21 " siden den var ny og skjermen er helt knall. Gode farger, bra kontrast og ikke minst: behagelig bilde. I 99 gav jeg 6000 for den (billig dengang) og skjermen har aldri sviktet. Bildet er like bra nå som da, så teorien at kroner avgjør kvalitet kjøper ikke jeg. Skal kjøpe meg en Panasonic Panasync 21" snart (brukt) Noen som har erfaring fra disse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå